dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

Det finns en sång i varenda själ..

Kategori: En del av mig

vaknade upp me massa imperiet på huvudet idag.. o drömt dumma drömmar som att nicklas skulle gjort slut me mig..
haft en lång vecka, låg sjuk halva förra veckan, usch! jobbade bara fredag, fredag åkte jag till vevve tog sista sj tåget till nicklas för han hade fixat om schemat o va ledig i helgen me ♥ annars så e jämna veckor hans lediga helger.. va ute o träffade hans mamma o man på lördagen så blev en helg dag me dem :) o väldigt mkt alkohol!! shit, träffade elas morbror o moster.. sen åkte jag hem igår o va hemma sent!! va förseningar på upptåget så missade pendeln i upplands väsby, så va en halv timma o vänta där på nästa, kom till solna o hade 3 min på mig att ladda på mitt busskort o hinna me bussen, men jag klarade de på bara två ;) så jag va hemma 21.55 tror jag.. lr jaa, tio min efter de ca.. va inte lite kallt ute då lixom =/
jag o nicklas vill göra olika saker till helgen ju =/ jag vill äta middag o umgås me empii o robban medans han vill på pulk-kalas =/ jovisst de skulle väl va roligt me de, o träffa alex o agnes o sen skulle emil komma oxå! så vafan, de skulle va hur roligt som helst men åka pulka?! vafan jag jobbar ju redan på dagis =/ :P
aja, måste leta kläder nu, börjar inse att jag skulle me en buss oxå för att jobba..
juste jag o nicklas hade 7 månader igår ♥ helt sjuk va tiden går fort!! ibland när jag kollar på hans känns de som jag alltid har känt honom o han alltid har varit här o e de bästa som finns o som hänt mig medans andra dagar så kollar jag på nicklas o blir så otroligt generad o blyg o vet inte alls a jag ska säga honom för de känns som han e en främling som jag inte känner för vi inte varit tillsammans länge alls o känner mig lika nykär idag som för 7 månader sedan.. helt sjukt.. tror han har förhäxat mig!!

Ett hjärta e alltid rött
Ett hjärta har alltid rätt
Ett hjärta stinker blod och svett
Ett hjärta har alltid rätt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: