dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

världens finaste pojkvän :)

Kategori: En del av mig

ännu en söndag, missade klockan när den ringde för jag hade mobilen i sängen efter nicklas drog imorse hem till uppsala o skulle jobba så han åkte vid halv 8 typ.. inte alls roligt o va utan honom igen =/
twopointegiht va typ helt jävla fantastiskt bra!!! iof så va dem ju bättre i sommras på WCR men detta e ett band jag aldrig kommer få nog av tror jag!!!! Tysta mari va oxå väldigt bra man kan ju inte deras musik så mkt så de e lite tråkigt!
annars så va vi på dop i lördags :) de va mys o se lilly o träffa släkten o ha me mig nicklas o så :) jag va finklädd enligt mig men micke tyckte ju inte de för nicklas va mkt finnare klädd aja, så kan de väl gå.. min älskling va fin, ska se om jag kan få över alla bilder på datorn, ska fixa de efter jag duschat som jag tänkte göra nu :P så kommer väl tillbaka efter de :P

såå nu har jag duschat o så, äter frukost o försöker typ komma igång men inte så lätt faktiskt =/ ska juåka till vinsta sedan efter detta.. mamma har inte lyckas fota ett ända gulligt foto på Lilly ju :P såå får bli något där man iaf ser henne som e halv gulligt, hon e fööör söt o inte många barn som kan slå henne på söthet ju.. Leon e ett av dessa barn, han e ett otroligt underbart charmtroll :)
Lilly o sin fader Christian :) så sötis e hon :) hon e rätt llik sin fader tycker jag men de e nog öronen o håret kanske som gör de :P haha nej men snuttan e söt som bara den jag lovar!!! busade lite me henne när hon låg halv naken i sängen :P o hon skrattade o va såå söt :) funderade på att plocka me mig hem :P tror ni dem skulle bli arga då??!
bästa fotot taget åp mig o nicklas :P japp vi står i ett hörn o väntar på att de ska försvinna folk från fika bordet så vi kan plocka på oss o ta fika o tårta :P satte oss bredvid min morbror o så o snackade lite skit o mitt kusinbarn sa att jag o nicklas va knasiga :P vi "bråkade" om att jag ville smaka nicklas tårta :P slutade me att min moseter säger åt oss o byta tallrik :D men haha han e söt han min kära pojkvän :) visst va han snygg oxå?! :) efetr detta blidde de hämtmat :) thai o sushi blidde de, mums mums.. o nicklas gick upp 6 idag för han inte orkade åka igår kväll för att få sova me mig en dag till o nu jobbar han o jag ska åka till vinsta så fort jag e klart o kolla läget o få schema inför nästa vecka.. men de löser sig nog :)
nu ska jag sminka mig o klä på mig så vi ses en annan dag när jag har hittat på nya dumma små rackartyg! puss o hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: