dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

red room

Kategori: den andra delen av mig

små ledsen o vet inte hur man ska ta upp detta problem =/
nicklas började snacka sängar o inredning idag o han nämnde inget om mig o att jag skulle hjälpa så jag känner mig smått ledsen o vet inte hur jag ska få honom o fatta att jag vill hjälpa honom även om jag inte skulle flytta ihop me honom, som jag nu ju vill o då vill jag ha en åsikt.. men känns som han inte alls tänker på detta, så de slutade me att jag inte skrivit långa svar alls på sms, lr på fb o sen loggade jag ur för jag inte orkade alls o sa att vi kanske hörs imorgon lr någe.. ja jag e barnslig.. ska typ läsa lr någe o inte tänka på hur äckligt barnslig jag e.. har iaf hittat massa saker jag skulle vilja ha i en längenhet me honom.. meeen de kommer väl aldrig hända.. dumma dumma mig!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: