dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

nej men hej, hej men nej!

Kategori: En del av mig

ondag nu då.. gick väldigt bra igår på frivården i vinsta :) såå ska förbi på söndag o se när mattias jobbar o sen så gör vi nog upp schema inför nästa vecka lr om ann lr ulla gör de!? men iaf de visar sig att jones inte alls kan jobba lördagar så jag kommer från o me nu typ jobba varannan lr varje lördag =/ lite halft spännande men de e bra betalat iaf :) och de e ju inte hela lördagen direkt, de handlar om typ 9-15 lr någe sådant och sen kan man byta bort de om de skulle behövas och sådant.. men de e ju lördag o söndag man får bäst betalt för iaf! aja, de kommer gå skit bra, kan ju inte berätta så mkt om de för de e ju tystnaspilkt o skit men fick iaf träffa lite klienter igår o tror de märktes att jag iaf har varit runt "sådant" folk förut :P jones va mera nervös o uttråkad verkade han =/ aja, på vägen hem så ringde min chef maggan så nu e jag på språng till dagis, o imorgon me för den delen.. så just nu jobbar jag två jobb =/ hur in i helvete blev jag så här ambisiös? =/ de stavas väl så??! men iaf!! hur in i helvete gick de ihop!!! jag som undvikigt jobb sedan innan midsommar har nu två =/ de e lite sjukt iaf..
och jag vill typ knulla komvux baklänges lr någe!! jävla idiotiskit!! kommer aldrig få ihop detta me att plugga tror jag!! så komer väl få flytta till uppsala innan jag pluggat de jag hade tänkt, ska väl börja söka jobb dära.. ska bara se hur mkt jag trivs på frivården först o så.. fick ju min egna nyckel igår :) = min första arbetsnyckel!!! jippi!!! och micke o linda kom hem från london i måndags o hit ut igår o jag fick en halv söt nyckelring :P den e babyrosa o gul o står punk på :P så den får nu tillhöra min arbetsnyckel :P så enkelt var det! :)
aja, nicklas e typ frisk nu iaf :) jippi!!! så han skulle tvätta idag o kanske komma ut redan ikväll :) för de va ju fan 5 dagar sedan jag såg honom nu o de känns som en evighet o vi har typ inte varit ifrån varandra längre =/ kanske 6 dagar =/ men jag e osäker asså =/ micke o linda köpte ett paket me skumma cigg till niklas i london så de va lite gulligt :)
efter vinsta igår så mötte jag upp mamma o vi tog oss till skopunkten, jovisst inte världens bästa kvalitet men har ni sett hur snygga skorna e lr??! omg!! kom hem me två par snyggisar iaf :) ett par stövlar som går typ upp till knäna, och sen e de killklack, stavas de så då??! aja som e runt 10 cm lr någe :) och ett par skor som de ser ut som de e snörning på fram till och en liten liten, killklack på sunt typ 1-2 cm :P och de bästa av allt e att båda paren e helt och hållet fodrade :) så de blir nice i vinter :) jag e lite glader, men sökte efter produkterna på hemsidan men hittade inga par så dem aknske va helt och hållet nya =/ mamma köpte oxå två par skor, inte så snygga som mina men iaf! saknar nicklas.. nej nu måste jag klä på mig puss o hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: