dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

men jag vill inte fylla i detta jävla fält!!

Kategori: En del av mig

ojoj nu händer de grejor!!
såå yes jag e uppe nu för jag ska iväg till dagis o jobba!! ska vi min lilla snuttis föken idag, alltså Leon :) så de ska bli grymt skoj, kunde ju inte säga nej till det lixom, men jobbar bara till halv 3 ungefär, efter de ska jag ta mig till vinsta och jobba 16 - 21 där borta.. så ska hinna få i min mellis o skit hade jag tänkt innan jag åker oxå!! så man slippe hungra ihjäl där borta!! ska plocka me mig äpplen oxå!! efter de så har jag packat mig för en helg i uppsala och mitt ♥ men om dagis vill att jag jobbar imorgon lr fredag så stannar jag självklart kvar i sthlm o åker efter de lr lördag, de e om mattias verkligen inte kan jobba lördag så kommer jag juva här på lördag igen.. annars så jobbar jag nästa vecka onsdag, o söndagar.. såå allt löser sig nog fint fint ska ni nu se :)
för en gångs skull så har jag lyckas me att leka me datorn och sminkat mig o nu skriver jag lite snabbt för jag ska me en buss om 30 min så stressad!!! ska hitta kläder o skit oxå!! såå ska faktiskt avrunda detta inlägg lite kort nu!! jag e jävlar i mig taggad för idag!!!! bara 11 timmars arbete meeen de e okej!! olika arbetsgivare och allt ska bli skoj!!! jippi!!! kläder va de såå puss o hej!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: