dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

lön?! ja tack!!

Kategori: En del av mig

gick inge bra för mig o spela vuxen, sjukanmälde mig måndag o tisdag så ska iväg o jobba idag för första gången denna vecka!! va seriöst för slut o tror jag hade lite feber..
har nyss sminkat mig o satt på mig kläder o bussen går om en timma =/ känns som jag inte riktigt vet vad jag ska göra tills dess ju =/ kanske slänga i mig mera mat, lyckades inte äta upp allt för d eva inge gott =/ såå borde slänga i mig lite mera som faktikst e gott, lr iaf ätbart..
nu börjar håret iaf bli långt o jobbigt så om någon månad borde de va lagom o klippa ner detta iaf!!! annars blir de seriöst o använda mössa jämt, ser inte så snygg ut direkt..
emh annars så vet jag inte, nicklas har varit här ute i nästen en vecka :) lr asså han åkte ju igår.. o jag åker till honom på lördag så de ska bli mys :) han kom försent igår till jobbet då slängde hans chef ur sig "snart får din kärring flytt hit lr så får du skaffa dig en lokal kärring" hahaha tur att hans chef alltis skämtar men iaf!! de börjar väl bli sant kanske =/
nej nu måste jag fixa de sista innan jobbat!! så de så.. ska posta in min lön idag oxå så får jag lön efter helgen!! jippi!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: