dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

fast olika..

Kategori: En del av mig

hej hopp, nu e man hemma igen! jobbade som sagt 11 timmar senast jag skrev, men de gick bra, va grymt trött när jag kom fram till uppsala kan jag ju påpeka men fick ju sova me nicklas som va lite rund under fötterna men de e okej :) sötnos han e :)
annars har vi inte gjort så mkt, kollat filmer o va ute i fredags o firade Pauline när hon fyllde 22 år :) så de va lite roligt, va i österby lördag-söndag o åkte hem till Johanna o Emil på söndag kväll o sen kom jag hem igår, efter många om och ment!! äckliga jävla derby!! äckliga jävla aik!!! jävla råsunda!!
aja, annars så blir de o jobba dagis idag, ska iväg o jobba på gläntan me små barn, va skit länge sedan jag gjorde de men de ska nog lösa sig ska ni nog se :P
annars så ska jag iväg o träffa Lisse ikväll o de ska bli mysigt :) va så länge sen nu ju, hon skulle vänta på tåg här i sthlm o undrade om jag ville leka lite me henne :P o nicklas kommer samtidigt ungefär o stannar tills fredag lr lördag morgon :) så de bli jätte mysigt o bra ju :)
och imorgon jobbar jag på frivården igen o lördag blir de nog hem till paula o sen jobbar jag på sönadg så jaa, va ska man säga, uppbokad vecka, och nicklas skulle komma tillbaka på söndag igen o stanna till typ tisdag så de e ju bokat lite nästa vecka oxå.. känns som veckorna bara springer fram här ju =/ hinner inte me så mkt och sen behöver jag ju nu pengar så finns inte så mkt annat o göra än så länge =/ meen de löser sig snart ju :) juste hämtade ut kläder igår oxå!!!
och igår när jag kom hem, sent så åt middag efter alla andra men dem kollade på Thor när jag åt, lr vi så insåg jag hur mkt jag faktiskt har glömt om nordisk mytologi =/ även om jag o micke satt o nördade oss så har jag glömt mkt!! funderar på att plugga på detta bara för att o för de e en otroligt rolig sak att veta!! tror typ mera på nordisk mytologi än på kristendommen!! nordsik mytologi har iaf något vettigt o komma me.. enligt mig så klart, för smaken e ju som baken..
shit va mätt jag e =/ typ klunkade i mig en halv liter mjölk innan jag gjorde oboy så får inte i mig oboyen ju för jag har ingenplats o göra av den :P hahaha
fan försenad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: