dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

kom inte hit o snacka punk me mig era jävla svin!

Kategori: En del av mig

har egentligen så mkt tankar i huvudet att jag inte ens vet vart jag ska börja! o ändå känns de som jag inte har något att säga =/
aja, nu e de söndag, kom hem från uppsala i fredags, åkte till vevve direkt efter de o drack lite o igår mådde man lite halv dåligt =/ tål tydligen inget längre, lr så e de vinet, tål inte detta vin längre =/ måste börja fundera på detta..
aja, annars va de uppsala me en sjuk pojke, o tatueringsmässan helgen innan, ingen placering för min pojke =/ men han va iaf me o tävlade o de e alltid roligt att få stirra lite på sin egna pojke ;)
han gjorde hål i sina öron, han va lite bitter på att dem inte gjorde större hål men de va billigt så han tänkte töja dem senare, blev sugen själv på att göra större hål =/ han har nu 2,3 lr va de e, o de tycker jag e rätt lagom om inte typ 3 =/ men han vill iaf typ ha 5 mm pratar jag alltså om :P så han ska töja dem när dem har läkt o han som gjorde dem, han som gjorde mitt bröst för 3 år sedan :P sa att de borde inte va några problem alls, nicklas har ju annat i örat som läkt :P
sen så beställd ejag tatueringstid men blidde ju inge av de för nicklas blev sjuk o jag tvingade in honom till akuten o saker så vi orkade verkligen inte ta oss in på söndagen igen, då sov vi bara o åkte o hämtade ut hans medicin o så.. sen så måndagen tog vi oss till uppsala o sen har han verkligen legat total däckad, och han skickade hem mig i fredags för jag inte skulle bli sjuk :P han har ny läkar tid imorgon iaf, hoppas dem säger något vettigt =/ han måste bli frisk nu, inte skoj o se honom så klen o svag o typ inte orka någe, o inte kunna äta någe heller för den delen =/
aja, idag ska jag o mamma åka o handla doppresent :) så om typ någon timma lr så ska vi åka :P de e ju friidrott så måste vänta på att de tar slut innan vi kan åka :P för nästa lördag e de dop :) Då ska Lilly bli döpt Lilly Lova kommer hon heta :) lillskruttan :) ville inte skriva ut efternamnet riktigt :P och på fredagen så spelar typ världens bästa band!!! Twopointeight!!!!!!! och Tysta Mari :)
så det ska vi se.. nicklas o jag o vevve skulle följa me o jag vet att Thor o Johan va lite små sugna.. synd att Jonny e i Umeå annars skulle han följt me =/ men vet att calle komme rva där o de paket :P så man träffar nog folk man känner iaf :)
äntligen besrämt mig för tatueringen som blir här näst!!! nu e de bara pengar som saknas!!! men jaaa.. nu jävlar har jag bestämt mig!! och vart jag vill ha den!! jag e inte alls typ jätte jätte nöjd o glad!!!
jag tror jag behöver köpa nya underkläder, på tal om inget =/ mina bhar e typ för små nu när nicklas se till så jag äter nomala mängder me mat =/ aja, nu ska jag iaf klä på mig o sminka mig o sen iväg me mor min!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: