dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

i detta inlägg kan det förekomma äckliga saker!!

Kategori: En del av mig

nyss duschat, ska åka till vinsta och skriva på massa papper som jag måste skriva på innan jag börjar jobba och mitt första pass är imorgon!! omg hur ska jag få ihop detta hade dem tänkt?! =/ meeen de borde kanske lösa sig.. så ska dit idag o snacka lite o få dem sista klarheterna i allting..
igår va de en sådan där dag när jag inte pallar bry mig om något lr någon! meen tydligt får man inte va på sådanna dagar när man har en pojkvän =/ han skriver sms när han åker till jobbet och om jag inte svarat för ens han har lunch ringer han o om jag inte svarar då, då jävlar hör av typ av sig tills jag svarar =/ han ringer o skriver sms även om jag kanske har fullt upp me annat o verkligen inte hinner svar.. aja, så e de väl me pojker lr??!
aja, som jag tänker säga så har jag fått schema för vinsta nu iaf! :) ska skicka ut de till nicklas iaf så om någon annan vill ha de får ni väl säga till :P för de kommer jobbas på helger ju! både söndagar o lördagar!! så om jag fattat de rätt så e v 40 min första helg utan jobb på någon av dessa dagar =/ meeen de löser sig, lördagar e ju inge problem att jobba men söndagar e ju jobbare för de e typ 10 timmars pass =/ helt själv o klienterna och då vill man väl inte va bakis =/ aja, ska få ihop detta meen de e ju pengar o de e ju de jag behöver just nu!! annars så kommer jag jobba varje onsdag!! så upptagen från typ 15.30 -20.30 tror jag de blir.. asså jovisst kan ju svara o säga att jag ringer sen o sms o så men inte ta värsta samtalen me er..
juste, jobbad ju dagis förra veckan, och de regnade ju dessa dager så jag hade min awesome gummiestövlar på mig men som sagt, snygghet går ju före någe annat för mig tydligen så jag köpte ju ett par stövlar som e liiite trånga inte så farligt, märks efter typ två dagar hur trånga dem e :P så jag har haft ont i mina stortåar sedan torsdags, men förstår inte varför jag haft de i min vänstra för den e ju minst =/ men iaf i duschen idag upptäckte jag detta!!!
och jag som verkligen hatar fötter!!! inte ens mina egna tycker jag om, och ändå blev jag så chockad över ett blåmärke under tån att jag blev tvingad att visa de!!! så njut nu för in i helvete av min fot!! ni vet aldrig om ni kommer få se den igen!!
juste, jag måste verkligen börja gymma nu!! så e de någon som typ vill göra mig sällskap!!? jag kan anpassa mig, kanske inte all för mkt men asså jaa ni förstår va jag menar!! nu börjar jag bli jävlar i mig tjock!! de e ubte okej att skaffa pojkvän som får en att bli de!!! de e fucking 7 kilo ju!! inte alls okej!! + att jag ser gravid ut helva jävla tiden för allt fett sätter sig inte på magen utan typ nedanför magen =/ som jag ska ha mens hela tiden =/ svullnaden vägrar förvinna lr så e jag så pass fet =/ kan inte använda massa kläder juuuuu!! inte alls okej!!
och jaa jag ser min fot som äckliga saker! och min uppsvälda kropp :P borde jag sminka mig o klä på mig kanske så slipper jag se allt detta äckel :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: