dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

försöker spela vuxen!!

Kategori: En del av mig

asså dagens fråga e hur in i helvete fick jag så hektiskt liv?! känns som jag inte hinner andas lr sova just nu, för antingen ska jag upp o jobba lr så ska jag iväg o träffa nicklas, även om han kommer hit så får jag inte sova ordentligt, han somnar mkt senare än mig o jag ska alltid upp tidigare än honom! så jag halvsover typ igenom alla nätter, känner mig helt förstörd o orkar inge asså, har inte ens träffat mina vänenr på evighet för jag e så slut =/ så nu ska jag iväg om en timma o jobba, till 19 ikväll så jag ser inte alls fram emot detta, men får okej betalt iaf!! sen jobbar jag dagis på måndag o tisdag o vinsta på onsdag så frågan e om jag ska vila på torsdag o fredag innan jag jobbar lördag igen lr om jag ska försöka jobba dagis mera o sen va ledig från o me lördag o till onsdag kväll =/ åker iaf till uppsala på lördageftermiddag.. o fredag lär ju bli en hemmadag oavsett vad! inte alls på humör för att få ett liv där allt handlar om att jobba =/ men så ser tydligen mitt liv ut just nu!! fy fan va värdelöst detta e!!! jag vill inte!!
jag försöker spela vuxen men de går inte så bra just nu känner jag =/ behövde tydligen gnälla av mig lite! ska överleva denna vecka så fixar de sig nog! om jag tänkt rätt så e jag iaf helt ledig helgen 8 och 9/10 :) nice!!! så då ska jag iaf få gör något roligt igen :P men nicklas flyttar ju denna månad så han behöver spara pengar!
borde sminka mig o leta kläder o sen fixa me kaffet o typ se vilken väska jag ska ha o lite sådant! innan jag somnar om sittandes! men nicklas kommer ikväll igen :)
så juste, förra veckan jobbade jag dagis o i vinsta :) gick bra de o sen på tisdagen så va jag inne i stan o mötte lisse!! :) huuuur roligt som helst!!! o då kom nicklas oxå, sen så stannande han till lördagmorgon så åkte han o jobbar o vi va ute i skogen på lördagen så jag plockade massa äcklig svamp o försöket typ vakna, orkade typ inget o inte bättre idag..  kroppen håller på att säga ifrån o de kommer nog inte bli skoj om jag inte lyssnar snart =/
men iaf o så komemr nicklas idag igen :) myspojke :) även om jag jobbar o han åker till jobbet på tisdagmorgon =/ men ska försöka få ihop detta på någe sätt, sen så borde jag flytta till uppsala efter nyår kanske.. lr plugga o sen flytta.. aja, en nykel ska jag få nu iaf :) nej ska göra i ordning mig så puss o hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: