dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

en ny dag idag som kanske inte misslyckas

Kategori: En del av mig

idag är en helt vanlig dag, ända skillnaden e att jag e uppe o ska iväg :P va länge sedan jag va uppe ju.. hade sms av vevve när jag vaknade om att hon ville göra en percing, och nu har hon funderingar på näsan, jag personligen tycker ju inte alls att detta e snyggt, men jag gillade ju elas när hon hade den o jag har accepterat calles, fortfarande lite små ovant på honom men de funkar så jag skulle väl vänja mig om vevve hade en oxå.. just nu ser de ut som jag har utslag i halva ansiktet för jag har typ massa finnar tror jag =/ lr asså jag e inte säker ännu =/ de e iaf jätte mkt o jag pallar inte.. så håller på me olika produkter för att få ren o fin hud o skit.. ska ju fan på dop på lördag så måste väl försöka se snygg ut =/
jag e oxå jävligt sugen på göra percing, men nu har jag bestämt mig! jag ska tatuera mig så fort jag har pengarna!! så persingarna får vänta lite.. har några jag ska göra :P och så fort jag har pengar igen ska jag fan iväg o klippa håret!! nu börjar jag flippa ordentligt, trodde jag inte brydde mig så mkt om hur jag såg ut men tydligen gör jag de =/ vill sätta på mig en mössa lr raka mig igen men nu har jag bestämt mig för att se lite vuxen ut igen.. får se hur många månader de håller sig.. rätt bra på o få inpulser ju!
som nu, beställde nu lite kläder :P hahaha jag kände att jag behövde de o förtjänade de!! men tror inte mina föräldrar känner samma sak =/ men men så kan de gå ibland.. får väl berätta de senare ikväll lr någe.. väldigt fina saker va de iaf :) juste igår va jag tjejig nog att måla mina naglar så nu har jag gula naglar :P tyckte de va lite fint o funderar o ha de på dopet.. hoppas bara nicklas blir frisk tills dess, dem tror just nu att han har kötelfeber =/ inte okej, för då e d eju mitt fel att han e sjuk, kyss-sjukan som de e =/ att han haft någe virus i kroppen men blev värre av alla kyssar o skit.. usch.. han e sänkt o utslagen, går hade han knappt någon feber iof!! o uppe o ute hela dagen, ja han vägrar ligga stilla.. dumma pojke.. nej nu måste jag sminka mig o klä på mig om jag ska hinna komma iväg, frukost kanske man skulle ha oxå =/ meeen hinner inte de ju.. aja, puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: