dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

Mitt liv är helt förstört av droger, porr och våld

Kategori: En del av mig

fredag.. inte alls min fredag idag, lr allt har varit skit sedan jag kom hem, pallar fan inte detta.. jävla skit allt ihopa känner jag just nu!! så de blir uppsalla idag igen, hunnit va hemma sean onsdag runt halv 12, alltså natten så detta e inte alls spännande, men men åka till honom e ju de jag vill :)
och nästa vecka går allt ihopa utom tisdag o torsdag ut på att jobba, den veckan efter så jobbar jag måndag o onsdag, som vanligt onsdagar :P
men nästa vecka e de ju både lördag o söndag jobb så de låter huuur spännande som helst.. lr inte.. men skit samma, skulle fått lön men icke så jag e pank!! helt otroligt äckligt pank!! tur att jag har en mamma som ger mig pengar så jag har iaf några kronor tills jag får min lön o om typ två veckor får man ju nästa lön så de kanske fixar sig till slut iaf :) jag måste in o köpa present till micke nästa vecka =/ men hur fan ska jag hinna me de om jag bara e ledig måndag o torsdag nästa vecka o inte fått lön =/ måndag tänker jag väl åka hem från uppsalla lr söndag, beror på lite.. o torsdag lr onsdag komemr nicklas så om han komemr torsdag s får jag väl möta honom i stan o köpa present men om jag inte fått lön så suger exakt allt =/ nej då allt detta går inte runt i mitt huvudet just nu =/
aja, köpt ett bord iaf :) som ska till uppsala :P börjar planer o fixa, så de ska jag betala bara så e de mitt :D men de står här i vardagsrummet iaf!
aja, ska väl uppe till duschen kanske, om jag ska ta mig till uppsala, planen va väl o träffa vevve men hon verkar massa sjukling o då vill jag ju inte störa henne direkt.. så får väl njuta av min kära pojkvän igen :) ♥
han gör mig glad o en mkt trevligare människa, helt otroligt ja jag vet, men jag e trevlig och de känns ju lite jobbigt att behöva vara de :P
annars så va jag en riktigt jävla äckel flicka igår o bråkade o skällde på nicklas, han va den som va nära nog att få skiten på sig!! slog riktigt mkt slint i huvudet på mig igår.. önskade så mkt o ville så mkt men fick inte ihop de alls så de slutade me att jag spelade massa tv-spel o glömde bort dagen helt och hållet!!! idag så läser jag iof bara :)
borde gå upp o duscha nu men hittade min spotify o asta kask så va ska man säga :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: