dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

sover gåendes snart..

Kategori: En del av mig

nej vafan!!! asså jag har många gånger kallat min kära moder för kärring, de e inte lika hårt som andra ord som dyker upp ibland när man e sur, så jag tycker att man får säga kärring om folk man egetligen tycker om när man e sur lr bråkar.. men idag har hon gjort de lite för mkt!!
går o beter sig som hon e i min ålder!!! aah, blir så sur bara av att tänka på de..
iaf, allt började me i fredags tog jag "ledigt" från dagis, va helt slutkörd.. så in o shoppa me nicklas.. fick ihop present till micke så de e jag nöjd över iaf :) sen så klippte jag mig, så de e lite mindre hår nu jaa..
sen så åkte vi hem, åt middag på innan oxå o tog en öl, kom hem o lovade någon öl me mamma innan vi gick o la oss, jag tog väl 3 öl o kom i säng runt 2.00 då vaknade upp igår för sent men kom till jobbet i tid o de fixade sig :) seg o trött hela dagen där emot!
kom hem o mamma skulle åp middag hos sin arbetskamerat o ta buss ut till svartsjö, hon tog mitt busskort o gick.. jag däckade vid 22.00 igår så vaknade jag nu, gick upp 06.40 o duschade, insåg innan duschen de jobbiga o omöjliga men de va sant! mamma har inte kommit hem ännu!!! och hon har mitt busskort me sig och jag ska iväg till duschen om en timma!! helt jävla otroligt! och nu får jag inte tag på henne längre, hon svarade förut o skulle ringa taxi då, inte helt nykter men hon va iaf vaken! så jag sa åt henne att jag måste åka om en timma o hoppas på hon komemr innan dess!
helvetes skit, hur fan kommer jag annars till jobbet lixom??! idag e de en lång o tråkigt dag men de e bra betalt så man får väl nöja sig me de, nicklas e iaf ute i österby o målasr o fixar inför flytten o idag ska han få se lägenheten för första gången så han e nog skit nöjd min lilla sötnos :)
nu kom morsan iaf, så busskort igen och jag hoppas seriöst att hon e så fruktansvärt bakis idag o mår skit hela dagen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: