dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

rent o fint o skönt :)

Kategori: En del av mig

yes, igår så städade jag hela mit underbara rum!! nu jävlar ser de ut som ett rum igen!
lyckas slänga in en skohylla in på rummet så jag har fått lite mer aordning på mina skor, just nnu har jag 13 par skor på min skohylla på rummet! 13 par skor i garderoben där uppe, där man hänger ytterkläder och sen vet jag att de finns skor i iaf två garderober till, men jag vill inte kolla de direkt.. just nu fick jag noll ork att kolla efter skor =/ va händer den dagen jag flyttar ihop me nicklas?! har han ärligt talat fattat hur mkt skor o kläder som jag kommer plocka me mig?! iof inga möbler, förutom mina bord :P o små saker men annars så bara massa kläder skor o hoppplock typ =/ han kommer o flippa jag lovar!!
som ni fattar så e detta skorna på mitt rum nu mera :) yes detta e väl min kärlek! ♥ älskar nicklas men han kan lixom inte fylla alla rum i en kropp och ibland så behövs de otroligt mkt att shoppa!! och de gjorde jag senast förra veckan =/ fick för mig att jag behövde en ny handväska o lite små saker så nu e man typ snart de rikare..
annars så jobbar jag dagis idag, ska försöka hinna hem efter de o tvätta!! japp den roligaste sysselsättningen som finns =/ sen bord ejag städa klart de sista, har lite lådor jag vill gå igenom o använda på andra sätt, ska sätta upp två tavlor och hänga kläder.. låter som jag har världens roligaste tid o se fram emot =/ men när fan ska jag hinna detta??!! som sagt dagis idag, vinsta imorgon, iof börjar jag 16 som vanligt men tänkte komma tidigare ska köpa en sak till linda på missionen =/ så måste hinna de innan jobbet!! sen torsdag ledig!! :) då så ska jag o nicklas in till stan o köpa födelsedagspresent till micke! jippi!! ingen aning om va han vill ha =/ för nicklas kommer onsdagkväll :)  fredag jobbar jag dagis, lördag o söndag jobbar jag i vinsta o måndag dagis.. o tisdag e jag ledig igen, hoppas jag, för onsdag e de vinsta o sen så ska jag va ledig!!! nicklas e här då igen o fixa inför micke fyller år!! så yes välkommen till min vecka!! halloween försöker jag komma på om jag ska fira lr inte =/ lovat nicklas att hjälpa men ändå vill jag träffa vevve ju =/ orkar inte idag..
så puss o hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: