dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

oj de hände en grej..

Kategori: En del av mig

hände en grej igår.. råkade färga håret.. jag får en chock när jag ser mig själv i spegeln =/
men ska fixa till detta ikväll.. vi ska ut o handla present till micke, lr mamma o pappa o jag erbjöd mig o följa me, o linda ska oxå men så de löser sig nu!! jag e egentligen bara på jakt efter ny hårfärg :P
och juste!!!! från och me februari-april så har Thåström Sverigeturnering!! :) jag e glader!! så nu jävlar ska jag få se thåström igen :) vevve kollade upp o biljetter släpps på fredag =/ men han ska ha tre spelingar i sthlm så de löser sig :) och han ska släppa ny skiva så detta komemr bli en fantastisk vår känner jag redan nu!! omg va jag e lyrisk just nu!! måste sminka mig men får ihop de riktigt!!
va ska jag ha på mig?! hum, börjar bli kallt ute nu o då e de inte lika roligt me min skinjacka men går i min röda jacka oxå men känner mig så fruktansvärt kvinnlig i den =/ o även om jag tycker om o va kvinna så finns de en gräns på sötkvinna o typ kvinna.. lyssnar på thåström nu..
tydligen kom bara om min älskade väntar upp... har inte hört den på otroligt länge, de va innan jag blev tillsammans me nicklas.. hur ska jag kunnat lyssna på den när jag mitt hjärta inte då finns hos nicklas?! känner mig dålig nu när den kom upp oxå =/ de e inte nicklas jag tänker på, och den andra personen, han finns fortfarande i mitt hjärta... nej ska inte gå in på honom igen.. nu ska jag sminka mig.. kommer bilder senare på håret ;) :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: