dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

när älvorna dansar

Kategori: En del av mig

de ser verkligen ut som på en gammal tavla när älvorna dansar omkring i dimman uten just nu! och jag me min fantasi ser ju de jag själv vill se..
aja, annars e de lördag, stressad flicka idag, nyss kommit ut ur duschen, packat allt för idag, men helt missat att jag ville ju ha frukost me mig o lön får jag troligen på onsdag =/ så jag e smått pank men tar mig iaf fram o tillbaka till uppsala :) de e som betyder någe just nu iaf! :) så mot jobbet idag, ska fixa i ordning min lunch senare om typ 10 min lr någe, bussen går om 50 min.. ska hinna me att typ va vaken på morgonen oxå =/ tog en typ lång dusch o fixade allt jag ville o typ njöt..
annars så typ händer inte mkt, inger va i sthlm denna vecka o komma o hälsar på idag när jag e på jobbet, förbannade jävla helvetes skit jobb!!! inte alls okej!! smått sur men finns inge jag kan göra åt de, mattias e ledig denna helg o hade planer så han vill ju inte jobba idag o jones jobbar inte lördagar.. fan!!!!!
okej jobba onsdag o ikväll va d enog utgång me johanna o emil :) lr johanna e väl uppe i umeå =/ men men.. pojkar o jag, ungefär som jag e van me alltså..
annars så vill jag till ankaret på torsdag o kolla på ett band så någon som läser detta o känner sig manad kan ju hojta till :) de e iaf allans band som spelar så de skulle va skoj o kolla på dem! annars så e jag ledig nästa helg!!! o då jävlar har jag fått lön o då blir de paaartyyy!! (nej jag kände mig inte alls som typ 14 år när jag skrev de där!)
nej nu måste jag hitta kläder o sminka mig o göra i ordning lunchen o fixa me kaffet o skriva lite saker o få ihop mig själv! fy fan va jag hatar att va vaken på morgonen ju!!! puss på er hoppas er lördag börjar bättre än min! men kan inte sluta bättre än min hur ni än försöker!! för jag har ju min nicklas då igen :) ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: