dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

nämen.. vafan..

Kategori: En del av mig

snorig, huvudvärk, ont i ryggen o slemmiga ögon.. yes börjar bli sjuker men de skiter vi i för fått lön av dagis :) o på lördag skickas min lön in till vinsta, hopaps de går lite snabbare denna gång annars blir jag fan piss asså =/ har inte tid o vänta två veckor känner jag ju.. forfarande inte bestämt hur näste helg ska se ut ju! vill ju festa me vevve o folk men ändå vill jag sova första natten i nicklas nya lägenhet samtidigt som honom.. så vi sover i den ihop ju! o nya sängen o allt sådant..
har sådant ångest o de känenr ju som jag borde skjuta upp detta lite mera.. men har iaf tänkt o övertala mina föräldrar me att skjuta upp kyrkogårdsbesöket tills efter jag slutat jobbet på lördag så dem kan komma o hämta mig så jag kan följa me dit iaf :) de känns viktigare än någe annat iaf, förlåt.. annars så har jag ingenlust me någe just nu käns de som, stavar fel på typ varje ord!! de e fel på mig!!
annars så va fredagen lyckad tycker jag :) ska se om mor min lägger upp lite bilder som jag ska tagga sen så finns de iaf lite bevis på att vi hade lite roligt iaf :P vill ha en riktigt utgång snart känner jag :)
men sådant har iaf inte min pojkvän råd me denna månad, efter köpt en helt ny säng så e han små pank.. o hyran o allt sådant.. känns som de e jag som får betala resten denna månad så kommer väl oxå va pank.. inte okej.. måste köpa födelsedagspresent till min pappa o mamma oxå.. o börja köpa julklappar. har typ kommit fram till något jag kan köpa till nicklas o till linda :P så duktig e jag :P och nu säger jag detta en gång för alla!! så alla vet och om någon tycker de e fel så e de inte mitt problem men har inte råd!!
jag kommer bara köpa julklappar till min familj!! och min pojkvän.. tycker otroligt mkt om mina vänenr men har som sagt inte råd och jag vill verkligen inte ha något av er!! så nu e de sagt och kom inte o klaga på mig!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: