dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

migrän.. jag???! nej aldrig!!!!

Kategori: En del av mig

jobbade dagis igår ju, de va ett tag sedan men de e för jag insett att jag överlever på att bara jobba vinsta o ha dagis som mitt andra jobb, skulle väl va skönt o hitta ett helt tids jobb, ett som man fick de o gå runt på o komma bort hemifrån men hur ska jag kunna ha ett sådant jobb när jag vill plugga??!
aja, jag har mkt planer o för lite ork att fixa de, blir matt av att tänka på hur jag vill o all ångest jag har inför EXAKT allt!!
aja, dagis igår, gick hem till empii efter, blidde inge tvättande, jätte trevligt ju :) leon e typ cp stor o trotsig nu ju!! jävla tre års trots!! men han e go iaf :) underbara barn, får ont i magen när jag inser hur lite jag har träffat honom på sistone o inte ens sponsrar jag hans uppväxt längre, fy fan.. måste skärpa mig!! detta funkar ju inte!! han kommer hinna växa ifrån mig o glömma bort mig ju!! usch!!
men go ungen e charmig som fan fortfarande o svårt att inte skratta åt honom :) o med honom :)
åkte hem så jag va hemma runt 20 lr någe, förjävlig huvudvärk, satt uppe vid hårfästet, i mitten lixom, när jag pratatde me nicklas så höll jag på att spy av huvudvärken o mådde verkligen skit!! min kära pojkvän påpekade att de e nog migrän o jag vägrar!! jag har inte migrän, har jag någonson haft de lixom??! fanns ett tag jag trodde de men de visade sig bara vanlig huvudevärk som jag halv svimmade av men detta e många år sedan..
sovit bra inatt, tror att de e tack vare min huvudvärk som jag sovit så bra, behövde sömnen, men vaknade upp o va lika trött som när jag somnade o har fortfarande huvudvärk men flyttat sig lite, sitter fortfarande uppe vid hårfästet men på båda sidorna istället.. för att ni intresserar er otroligt mkt av min huvudvärk :P
men de får bli o äta tabletter, måste jobba, idag ska jag till vinsta! så bit ihop o hålla käften o se glad ut!
annars kommer nicklas ikväll :) stannar iaf två dagar, kanske tre nätter, sen måste han ut till österby o fixa inför flytten o jag fortsätter o jobbar... va ska jag ha på mig idag??! vill va vardags fin (som vanligt :P) o sen snygg för nicklas, ja jag e fortfarande så pass nykär att jag måste tänka igenom va jag sätter på mig inför honom så jag ser snygg ut, inte alltid iof men iaf! de e roligt o klä sig för någon oxå :) tråkigt o gå i jeans o linne varje dag lixom, så jävla glad att jag slipper arbetskläder för då skulle nicklas inte få komma o se mig så otroligt sexig :P
o imorgon e jag ledig!! om jag fått lön så blir de att åka in till stora staden sthlm o handla present till micke! vafan ska man köpa??! o sen klippa håret hoppas jag på :) nej nu måste jag klä på mig o sminka mig o fixa saker innan jag ska åka om typ två timmar :P äta frukost kanske =/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: