dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

Micke 25!

Kategori: En del av mig

I invite you to a world where there is no such thing as time
And every creature lends themself to change your state of mind
And the girl that chased the rabbit, drank the wine, and took the pill
Has locked herself in limbo to see how it truly feels

idag fyller min kära broder 25 år!!
han är på jobbet, mamma städer hela huset, pappa o linda e o handlar på ekerö och jag sitter o lyssnar på musik o ska börja fixa mig för att åka o jobba.. så missar helt hans födelsedag idag men tar väl igen de på fredag :) o imorgon tänkte jag att han får presenterna från mig o nicklas, då e ju nicklas här oxå!

har funderat på en sak, borde jag lägga upp bilder på mitt hår?! asså jag e inte nöjd ännu, färgat två gånger och inte fått till de så jag vill ha de.. hum.. jag e förvirrad.. vill inte visa detta heller riktigt känner jag men måste ju till jobbet idag oavsett vad :P vägrar va hemme för de ju!! och när de va rött va de fan snyggast tycker jag om jag får säga de själv så ska in o handla lite mera färg idag inna jobbet, en röd o en typ vit.. så ska se hur detta blir.. värsta fall e de väl bara färga de rött igen :P

men bjuder på en bild iaf! och en bild på mig o min bror, men hittade fan ingen nyare =/ måste fixas tror jag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: