dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

håll om mig, släpp inte taget om mig!

Kategori: En del av mig

måndag! vilket betyder att de e dagis men jag pallar fan inte, tror jag seriöst inte alls vill dit mera typ?! så nej de e så att jag får ont i magen bara av tanken just nu.. så de funkar inte längre, ska ringa nu.. inget svar, hur fan ska man få tag på sitt jobb när dem inte svarar innan 8 o man börjar 8? tycker de e jätte dumt ju! jag tydker du e jätte dum ju! nje de e du väl inte.. på onsdag lr torsdag kommer nicklas iaf :) o stannar ända till tisdag tror jag :) o på fredag så får jag träffa massa roligt o underbart folk så jag klagar ju verkligen inte! släkt o vänner o mickes vänner :) och micke lagergren!! en person som de fan inte går o tycka om!! vill springa o gömma mig men han lyckas alltid, han kommer komma först o gå sist och på något jävla sätt lyckas sova här!! han har fan sina föräldrar typ två gator bort! han e så äcklig o jobbig o jag skulle kunna skita i allt detta bara för att jag inte vill veta av honom!!! vet att de e hemskt men så e de..
aja köpt lite nya kläder iaf :)
en skit söt bh!! o massa annat :P
de e väl de som kommit men kommer mera senare :) så de blir nog bra detta!! handlat presenter till micke oxå!!
en snygg tröja från dressman o sen två säsonger av tecknade batman :) han kommer älska de ju!!
och dagis svarade nu!! äntligen fri!! nu mot sängen.. vi ses en annan dag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: