dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

blunda hårt och gapa stort..

Kategori: En del av mig

asså, e de jag som blivit gammal lr min kropp som blivit de lr e jag på väg att bli sjuk?!
igår så va jag o handlade jacka o då hade dom erbjudande "köp ett par jeans coh få halva jackan på köpet!" så jag slog till, så nu e jag stolt ägare till ett par jeans oxå :) de ni! tror nog jag ska sätta på mig dem idag o fota dem o skicka till nicklas så han ser att jag använder mina jeans :P han tyckte de va onödigt :P
iaf sen kom jag hem, åt middag, drack ett glas vin, några små, små, små klunkar punch till kaffet, som jag för övrigt inte drack, för starkt kaffe va de.. och tre st små öl på de oxå.. och gick o la mig runt halv 12 -12.. inte alls för sent lixom o upp nu.. och tror ni inte att jag mår skit?! asså typ skakar o spytt, o kan knappt gå.. så va e de för fel?! e jag bara gammal o bakis?! sjuk lr bara klen.. ingen huvudvärk lr så har man ju.. så måste nog trycka bort hur jag mår och börja fixa mig inför jobbet nu.. har lite o fixa innan min buss går om 1 h..
och jaa.. de blev en väldigt passande rubrik idag men de e från en The Kristet Utseende låt.. vaknade men låten i huvudet imorse.. blir så glad när jag vaknar upp me bra musik i huvudet :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: