dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

va ska man säga?!

Kategori: En del av mig

fredag fredag..  gör något helt otroligt just nu!! har skrivit mitt CV.. nu jävlar kan jag faktiskt börja söka jobb igen :P har fan inte sökt ett jobb på typ 3 år.. såå emh ska väl börja.. ska väl skriva ett personligt prev kanske oxå =/ men CV.. helt okej nöjd me de faktiskt.. tänkte skicka de till mammas mail nu så får hon kolla på de så kanske de funkar o skicka iväg till folk senare :P borde väl ha något foto på mig själv oxå =/  finns fan inte ett ända foto som duger ju..
bitter på nicklas oxå.. han e dum! orkar inte skälla lr icke skälla.. känns som jag gjorde de så bra på calle förut hela tiden så orkar typ inte me nicklas.. framför allt så e allt e de en mkt bättre relation me nicklas, bara jag som inte tänker steget längre hela tiden.. och han fattar inte att jag hatar o prata om pengar o blir sur när han gör de.. för de e pengar.. man kan skaffa nya om de inte funkar lixom.. de löser sig alltid, så jag bryr mig ju inte..
och sen kommer massa dumma dumma tankar upp i huvudet hela tiden.. sådant som jag trycker bort och inte vill veta av!! bara så ni vet de.. jag vägrar..
nej jag ska faktiskt upp o duscha nu.. så man gjort två vettiga saker idag t.o.m :P både fått ihop ett cv o duschat :P ibland e de otroligt ju..
skickade mitt cv till mamma o hon hade massa som hon tyckte jag skulle ändra på, har hunnit lugna mig efter ett utbrott o kan finna det okej.. men orkar inte fixa detta idag känner jag.. så duschat o ska börja fixa mig så puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: