dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

när jag blir en kärring!!

Kategori: En del av mig

jag tycker att dagens fundering e att jag ser ut som en helt vanlig svensson flick =/ hur kom detta sig?! innan jag träffa nicklas så hade jag iaf en stil o nu känner jag mig så vanlig =/ som alla andra.. vet att han föll för mig när jag va "sådan" men jag har fått någon dum ide om att genom att jag inte har någe hår o känner mig lite okvinnlig så måste jag klä mig kvinnligt, iof gör de inget för jag gör väl de iaf typ jämt =/ men om jag har för mkt manligt så tror fölk att jag e kille =/ jovisst de e kanske våsrt när jag e sminkad o så jämt men har jag inte manliga darg i ansiktet =/
känner att jag funderat lite för mkt på detta!! lr lite för lite.. skaffa hårförlägning?! hahaha iof de skulle jag aldrig göra om! sitter just nu o lyssnar på DLK o känner mig allmänt normal..
ela har fått köpa en lägenhet nu, skriver på sådant ikväll.. alla lyckas o vart kommer jag?! inte långt lixom.. tror att jag lyckas me att de e för sent för att söka skola tills januari perioden.. så plugga i mars?! iof gör de väl inge.. men stoppar mina såkallade planer.. men men..
idag blir de o jobba, o sen åker jag till uppsala, lite smått sur att jag inte fått lönen ännu men den borde komma när som helst känns de som ju! har gått över en vecka nu iaf!
ger er en otroligt bra låt att njuta av ett tag! för jag vill så otroligt mkt bli en sådan kärring!!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: