dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

ingen anarki, bara nostalgi..

Kategori: En del av mig

http://www.aftonbladet.se/kultur/article13902495.ab

hittade en rolig artikel, ja de händer att jag faktiskt läser nyheter o sådant skit, typ minst en gång om dagen iof :P iof inte lika ofta när jag e uppsala, men de e för jag tänker på annat då ju, har iof nu spenderat äver en vecka i uppsala, kom hem i söndags o nu e de tisdag, så va har jag gjort sedan dess?! hum, jag har tvättat, o tvättat o tvättat.. o bäddat sängen.. o jag tvättar lite mera idag.. nej då jag hade inte alls bara smutskläder :P och inte alls bara sådant i uppsala oxå, har verkligen inte orkat.. så hade oxå tänkt att hänga upp kläder o fixa me de så de e fixat, har verkligen aldrig ork annars ju, så varför inte göra de nu..
annars så ser min vecka ut så att jag jobbar imorgon, efter de blir de uppsala, o kommer väl hem på fredag tror jag, jobbar ju på lördag, hoppas på nicklas följer me då ju, så kan vi kanske hitta på någe skoj på lördagen.. jätte sugen på att göra något nu ju, men vette fan om jag fått lön, kanske borde kolla de =/
har väl tänkt att få mig att köpa en present till pappa nu oxå, han fylle rju år så man har de klart o sen en födelsedagspresent till mamma så man kan börja tänka på julklappar, har troligen två saker bestämt mig för men vette fan om jag e nöjd me de till nicklas =/ men de får va okej, jag vill mer och mer flytta till uppsala nu ju!!! har tröttnat totalt på stenhamra o sthlm.. låser in mig i detta rum för att slippa va hemma.. o nu så gör jag saker som måste göras för att slippa tänka.. brukar spela spel annars ju..
nej ska upp o duscha sen ska jag börja få i ordning på de jag hade tänkt att göra.. så de faktiskt blir klart idag, har ingen ork men ibland fr man väl skaffa sig de, för de måste ju fixat någon gång.. vette fan hur jag ska få plats me allt bara =/ inte alls okej känner jag här nu ju.. stackars nicklas den dagen jag flyttar in..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: