dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

en helt ny värld

Kategori: den andra delen av mig

lr? e de en helt ny värld?! e jag helt ny, kan jag acceptera detta?!
igår gjorde jag något jag lovat att aldrig göra, jag konfronterade honom.. för första gången på 22 år sa jag till honom va jag tyckte och kände och grät och mådde skit.. men va gör man inte för dem närmaste?!
försöker just nu känna mera än ångest, sovit fyra timmar och orkar inte.. varit vaken i över en timma.. bussen går 7.24 till jobbet... sen ska jag hem till jossan, hur fan jag än ska klara de men dit ska jag..
just nu vill jag spy o överleva, hur kan jag kommit till denna punkt?! att mitt liv handlar om att överleva?!
börjat söka jobb i uppsala nu iaf, så ett steg närmare nicklas e jag nu iaf..
och han har erkänt, nicklas alltså, att han avskyr mitt temprament! han tycker jag e för hetsig o han kan inte stå ut me de ibland.. älskar honom men jag e hetsig ibland..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: