dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

jag + min hjärna

Kategori: En del av mig

jag har en dröm.. lr jag har många drömmar.. men inte många kommer inträffa känns de som och då tar vi den som kanske ligger närmast till hands och jag varnar mina kära läsare detta är säkert inget som ni ens vill veta av men jag pallar inte tänka mera och måste bli av me lite tankar typ nu!!
en av mina drömmar e du.. men de vet väl alla redan, han e den ända jag vill o kan tänka mig att vilja ha! han gör mig galen, lycklig och alldeles dum i huvudet! finns ingen annan som gör mig så cp som du men ändå finns det ingen som får mig att må så bra som när jag e me dig! du sätter alltid mig främst och jag betyder allt för dig, vi funkar inte ihop, vi e för skadade för varandra och de e för det mesta bråk o kaos men häldre bråk o kaos me dig än att du försvinner ur mitt liv, de skulle seriöst va självmord utan dig kvar! jag hotar med det lite för ofta för att de ska bli så men en dag så kommer vi säga hej då till varandra för att vi båda inser hur mkt vi skadar varandra av att forstätta så här, men ändå så mår jag så äckligt bra just nu att jag typ vill hoppa o flippa runt i luften för jag vet att just du vill ha mig!! att du o ingen annan tänker på mig på de sättet som du gör ..
så kan alla nu sluta ogilla denna här människan hur han än behandlar mig, hur jag behandlar honom, va vi gör mot varandra för jag vill seriöst inte va här utan honom kvar! så ni alla får överleva med honom i mitt liv!! så e de bara!! sen e frågan att jag ska överleva bara..
nu får alla kalla mig helt jävla dum i huvudet men jag orkade bara inte mera.. jag va för trött på exakt allt för att orka bry mig om människor känner jag här nu!
ska vi gå igenom lite andra drömmar då när vi ändå håller på lr?! =/


jag vill;
försvarsmakten - jag vill seriöst ta denna utbildningen, 3 månader är ju inget!! jag har velat detta sedan jag skulle skickat in papprena för lumpen.. men det är han som fått mig att stanna kvar hela jävla tiden..
bok - en dröm jag har är att ge ut en bok, lr ge ut behöver jag fan inte göra men skriva en iaf!! men genom att jag suger på svenska o fan inte kan stava någonstans så kommer detta aldrig bli av..
studera - jag vill studera!!! jag har så mkt jag vill studera till att jag inte kunde skriva just en utbildning!!!
försvinna - jag vill här ifrån i samband me att jag ska studera och aldrig komma tillbaka till sthlm!! får man ha en sådan dröm?! och när jag försviner så drömmer jag om det perfekta livet någon annanstans.. vart som helst utom sthlm o utan dig!
nej just nu orkar jag inte mera.. men nu har ni lite mera tankar från mig.. nu ska jag typ dricka lite mera vin?! lr typ sova.. kan inte bestämma mig riktigt.. borde iaf röka först av allt.. sen kanske kanske de blir empii.. först ska jag få tag på honom.. jag hatar detta.. kan någon komma o skjuta mig??? känns så fucking meningslöst alltihop just nu.. vill gömma mig i täcket o gråta men jag orkar seriöst inte tvinga fram sådant igen.. inge lyckas me de på ett tag igen.. hej jag har problem me känslor.. finns de en grupp som man kan gå i lr?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: