dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

Och jag hörde hur hon sjöng tyst för sig själv

Kategori: En del av mig

hej, hallå, hejsan o godmorgon.. vilket e egentligen de rätta??! okej alla utom vevve får svara :P
idag mina söta små vänner e de torsdag!!! o vet ni va de betyder??! lr de betyder massor iof! de betyder att jag har inte sovit, fick ju sova natten innan så varför i natt för?! skulle ju va heeelt cp om jag fick sova två nätter ju.. men lika glad är jag för det, men gladast va nog räven.. och jag o calle e på samma våglängd!!!! jippi!!! hatar bara hans fucking jobb!! tror jag sa de typ 25 gånger igår till honom.. orka att han baaara e vaken på kvällen o natten jag försöker sova på kväll o natten ju.. även om de inte går meen iaf!! och de betyder att jag tydligen spiller ut min frukost i knät hahahahahahahah!!!
OCH de betyder att de e bandit fest ikväll soooooooom jag ska gå på :)
föör jag jobbar bara 9-15 imorgon :) såå då passar jag på o supa lite idag :) mys mys.. tar iaf me mig en av mina fruar o kanske den andra.. beror på hur hennes schema såg ut! för de blidde ju ingen spelning igår, de bara knasade till exakt allt o de funkade tydligen inte så..
o idag e e jag väl glad att jag inte drack o va ute igår, känns att kroppen skulle behöva vila mera, o att jag ska jobba me små barn idag o typ döö, för jag har kommit fram till att jag vill jobba me stora barn! har seriöst tröttnat på små! blöjbyte o mat överallt, sover o klarar fan inget själva! nej jag vill jobba me stora barn! men allt hänger ju på sina arbetskamerater oxå!?
jag önskar att de va fredag så man kunde festa till det ordentligt! vette fan varför jag e så glad o pigg , kroppen e ju inte de den går på den sista energin typ.. nej jag borde fixa mig för dagis!!
juste hahahaha min chef, maggan e ju liiite speciell asså!!! igår o skrev hon ÄNTLIGEN ut mitt anställningsavtal :P såå nu jobbar jag inte svart längre! de e nice! som jag gick o skrev på o hon skrev fel datum o orkade inte bry sig haha o tidigare på dagen så hade jag varit o snackat me henne om annat o då hade jag frysigt o dragit upp tröjan mer än va jag hade den uppe, så då frågad ehon mig varför jag hade den där skiten i läppen för, o då drog jag lite i den o hon började klaga o tyckte den va äcklig o då sa hon ordagrant "sara, ta ut den där äckliga saker o gå o skaffa dig en tatuering istället!!" vaddå skön chef lixom!!! älska mitt jobb ibland! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: