dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

dumma mej

Kategori: En del av mig

hum, känner att allt på senaste tiden bara har varit negativt.. de kändes ju lite dumt men väldigt rätt av någon anledning.. men idag e de lördag och de betyder att jag ska åka båt :) me min familj, lr pappa ska ju va hemma me sina pojkar som man spelar V75 me :P lr pojkar o pojkar, de e väl snarare gubbar, alla e ju i pappas ålder.. första kan komma om typ 30 min.. jippi.. så har faktiskt redan duschat och satt på mig kläder, de som saknas e sminket och sen så ser jag väl hyggligt fin ut att kunna visas fram för pappas vänner.. även om jag ser ut på alla sätt som pappa inte vill ha mig!!! förlåt, jag gör inte min pappa glad lr stolt över mig, attans..
annars så åt jag middag me jossan, jossan o mari igår :) skulle till T.G.I Friday's men va ju fan typ 1 timma o 50 min lr va de 15 min? iaf vänte tid för att kunna få ett bord o de pallade vi fan inte... så jag sa att jossa att vi går upp till harrys o äter, maten där e ju fan för god ibland!! den e nice!! sen blidde de hemgång o kom väl iaf inte i säng för ens typ 1 men men de e okej.. snackade lite me nicke igår, han flyttar från sin tant :O men in till en egen två inne i stan, han sa aldrig vart men för mig typ han har sagt odenplanhållet lr någe sådant förut.. lr har jag helt fel??! =/ aja, d emärker vi nog :P lär väl titta förbi hans lägenhet någon gång :)
juuuuuste, igår när jag handlade på shock ♥ så handlade jag för över 300 riksdaler, och då så fick jag en WCR biljett på köpet :O sååå försöker bli av me den nu asså... men ingen har än så länge nappat på de på fb :P
och äntligen har jag bytt bakgrund på min dator :P
ska fixa lite me mobilen nu meeeen annars så längtar jag efter att få njuta av ångbåten :) juste lelle hade sagt igår till mamma att han tyckte de va bra att jag följde me så han o jag kunde snacka jobb.. såå jippi :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: