dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

lyckad helg me olika aktiviteter!!

Kategori: En del av mig

va ska man säga, måndag morgon.. jag mår typ skit!! snorig, halsont, lock för öronen känns som huvudet är 7 gånger större än va de borde vara så jag har exakt bestämt mig för att sjukanmäla mig faktiskt!! fan jag som verkligen behöver jobba o få pengarna!! hoppas pappa snackar me lelle snart så man kanske kan börja jobba där o få ihop pengar =/
nej så jag sitter o väntar på att jag ska ringa till dagis sen så blir de sängen igen.. har lyckas duscha o typ börja fixa mig innan jag inser att jag inte klarar av at åka till jobbet.. ibland e man ju duktig asså!! fan jag skulle ju fått jobba me empii idag o jag hade sett fram emot de för vi får aldrig jobba ihop o hinner fan aldrig träffas o detta suger!! jag suger, hatar o va sjuk!!
annars så har jag haft en bra helg! :) fredags mys hemma me familjen, micke o linda va hemma för en gångs skull på en helg! bråkade som fan me calle på natten, han kom inte ihåg de igår.. han bråkade o va så jääävla förbannad o sa att han inte orkade mera.. jag förstörd o grät o sen så minns han inget o säger förlåt när jag påpekar de.. hej o välkommen till vårat liv lixom..
o sen lördag så vaknar man upp me typ noll röst jag pallar inte me stenhamra mera o lyckas luska ut att moa ska ut me en tjejkompis o jag följer me o de blir en jääävla trevlig kväll!!! middag hemma, åker till moa dricker vin, spelar spel, sanning o konsekvens, skriver massa dumma sms hahahahaha.. moa sa att jag ej fick skriva några till ela lr vevve för de skulle inte va roligt.. såå andra fick dumheter, moa tog nr till pingvinmannen o smuts av mig o skrev dumheter.. pigvinmannen flippa o e huuuur tråkigt som helst o jag har nyss blockat honom på fb o tagit bort hans nr!!  sååå han kan knulla en pingvin o försöka förtsätta me sitt deprimerade liv! dumma dumma stefan!!! dra åt helvete!!! sen så drog vi oss ut för att dansa!!! slutade me att vi hamnade på ambassadeur, yes jag har nu gjort mitt för i år tycker jag iaf!!! fjollat runt på sådana ställen o betalat massa pengar för musik som spelas på vilken krog som helst meeen sällskapet va roligt iaf!! :) sen av någon jääääävla anledning så lyckades jag hamna på en soffa i en 1a i hässelby strand!!! detta va väldigt oplanerat kan jag ju påpeka.. meeen de va nice :) trevligt sällskap igen!! spelade tv-spel tills halv 6 på morgonen och lyssnade på pojkar som snarkade hela natten :P o jag kunde varken andas lr sova såå något sliten på söndagen tog jag mig hem o duschade o sen så åkte vi iväg till jaken och kollade på bio :)
härligt slut på denna helg förutom att jag mått skit hela tiden o de visar sig idag när jag inte orkar jobba =/
nu e kl iaf snart över 7 på morgonen så snart kanm an ringa till dagis o sjukanmäla sig!! vette fan men på ekebyhov svarar dem fan inte innan 7 de gör dem iaf på gustava :P



sen så va de att denna helg som kommer e oxå helt fullbokad!!! så överleva en vecka o sen e de helg igen!!! fredag så fira jossan :) mys mys!!! blir väl krogen på de oxå!!! :) o sen så har jag o micke o linda snackat om att ta oss in till stan o handla lite kläder :) o sen lördag e de jazzbåten!!! såå de ska bli nice asså!!! helgen efter de ska jag till empii o fira henne tror jag de va!! de va mkt nu asså.. ska få in calle oxå, han jobbar ju denna vecka o sen så går han på semester.. såå då ska vi väl försöka hinna ses.. meeen jaa.. nej dagis va de nu jaa.. sen nässpray o sen sova!! tror febern börjar släppa lite nu efter treon :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: