dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

you and me, baby?

Kategori: En del av mig

känns som just när är allt som ett kort hus.. allt faller man jag envisas me att försöka bygga upp de hela jävla tiden!!
börjar seriöst att undra varför.. vafan har han o jag ihop nu för tiden?! inte ett skit.. jag orkar inte.. funderar på o gå sova några timmar till för jag orkar seriöst inte.. men vill typ supa sönder mig ikväll.. men vette fan om jag orkar lämna stenhamra..
detta e inte min vecka.. allt den här veckan har gått fel så varför ska helgen bli lyckad?!
har iaf nyss duschat, så nu luktar man citron... sitter o äter knäckebröd me prickigkorv på o ett glas oboy.. börjar känna ångesten över all mat jag trycker i mig.. vet att ingen vill höra de men seriöst.. man går ju upp i vikt :O har inte hittat min kropp ännu o borde va lite dumt o bli fet igen då innan man ens hittat bara för man e lat.
de e min största ångest i livet!!! att se ut som jag gjorde förut!!! asså aldrig.. fy fan.. mår illa bara av tanken.. försöker seriöst att va perfekt o se ut som jag vill!! perfekt för mig! men de går ju inte när man inte vet hur man vill se ut.. usch nu låter jag som en dum jävla bimbo ju!!!!! de va ju inte meningen alls!!
• • •
för att lämna dett ämne så vaknade jag imorse runt 7.20 kanske av att jag fick ont i handen, asså har ett litet svagt minne av att jag rörde på armen innan så jag va kanske halvvaken, aja, jag rörde iaf upp handen upp över huvudet på kudden när jag låg på magen, som fan inte händer ofta, får ont i revbenen då ju :P o då gjorde de såå förbannat ont!!! började pulsera i hela handen o de gjorde ont som fan så jag satte mig upp o började kolla på handen, o dåå va de en prick som började svullna upp där.. o sen ser jag nerve vid fötterna att de e en fucking geting!!!! så en fucking geting stack mig i min egna säng!!!! o då sprang jag typ upp o som tur va så va ju mamma uppe o vaken o hon hjälpte mig o va inte lite chockad lixom =/ nej så sen gick jag ner o renasde rummet lite o den va borta o jag somnade om o när jag vaknade igen såå har man en uppsvullen hand o ett liten, liten jävla ful prick som man knappt ser!!! vafan hade den för jävla rätt att störa min sömn!!! inte okej... smått sur iaf.. inte okej!!! de värsta e nog att man känenr sig smått handikappad asså!! att man har ont i en del av handen o de e lite svullet!! känns t.o.m när jag skriver på tangentbordet =/ men asså jag de e inte värsta grejen de e de ju inte!! men den va i min säng!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: