dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

snor, host och dräggel

Kategori: En del av mig

de e ungefär så jag känner mig!! hostar typ hela tiden, drägglar typ slem och snoret e ju fast så länge jag har nässpray :P och jaa de använder jag flitigt!!! :) som en duktig flicka man e så har man alltid sådant hemma :P annars så pallade jag mig till empii idag o kolla på när vevve gjorde naglar, och fick min WCR och METALTOWN biljett/er!!!!!! så nu jävlar saknas de bara tält och hur vi tar oss ner men sen jävlar e allt fixat!! omg, jag e helt lyrisk och helt till mig!!! har betalat biljetterna oxå såå och jag är inte pankare för det :P lr joo men nej, fick ju pengar i present som jag använt till detta!! så nu jävlar, full kommer jag vara från jag komer ner till typ dagen efter när man kommit hem och sovit av sig all alkohol :P alltså ungefär som varje festival :P
och jag måste påpeka att i denna här ställningen som jag sitter i vid min dator, och har spegeln bredvid mig och som vanligt kollar på mig själv :P så ser jag väldigt, väldigt gravid ut!!! alltså min största mardröm typ, fy fan o födda mina barn o uppfostra dem, o speciellt till denna här världen!!
annars så ligger jag hemma ännu från dagis, för har inte mkt till röst asså, hoppas på att den funkar lite mera imorgon, för då tänkte jag ta mig in till stan o möta upp jossan efter hennes uppkörning :) önskar henne all lycka till detta!!! hon måste fan ta detta jävla körkost nu asså!! annars så har hon inte när åker till kanada =/ o vet att de förstör hennes planer lite ju =/ smått avis o man kanske borde följt me henne dit istället för att va hemma en hel sommar?? meeen neej!! för då skulle jag missat festivaler jag vill på!! men missar ju P&L =/ såg nu att de finsn på blocket men vette fan asså.. ska ta tag i detta oxå.. snart..
har här om dagen insett att jag kan ha en fläta i mitt hår, lr kan göra en :P så nu kommer de väl bli de ett tag för jag tröttnat på alla andra frisyer jag har hela tiden.. jag tror hela tiden att de e torsdag =/ men de e de ju inte.. blir lite smått trött på min hjärna asså..
juste fick lite kläder idag som jag beställt, byxorna va inte en höjdare!!! gillade strumpbyxorna iof!!! meen kepsen ägde typ allt! så nu jävlar e sommaren räddade ;) ska åka o köpa pins o skit imorgon o sätta på den så allt fixat o metaltown räddat!! tröttnat på solglasögonhela jävla tiden!!! nej nu ska jag spela :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: