dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

sängen lockar

Kategori: En del av mig

fortfarande sjuk o har egentligen inte så mkt att tillägga!!! jobbar troligen inge denna vecka bara för de o de suger o jag har svårt o andas o rösten e som den e.. lever lite på tabletter men idag har jag iaf ätit frukost!!
annars så drömde jag om gigantiska jätte smurfar i natt!! som försökte ta över världen genom att döda oss lr göra oss till slavar!! jaa.. va ska man säga.. ska nog sluta ha skumma samtal me calle på kvällen för de brukar sluta me att jag drömmer skumma saker..
nyss fått reda på att en gammal vän till linda, lr jo jag kände ju henne oxå o umgicks me henne mkt oxå.. e gravid.. ska man gratta?? ska man göra något?? jag käner iaf att så pass mkt umgicks jag me henne för ca. ett år sedan att man borde gröa någe.. men ändå valde jag ju lindas sida i de hela såå vette fan asså.. vänder jag mig mot linda om jag inte säger någe!? lr kan man sänga iväg ett sms o gratta??! jag skulle nog bli glad om hon hade hört av sig om jag va gravid.. men till sådan behövs en pojke o de finns de ju inte direk mkt av!!
nej nu ska jag faktiskt ta o röka!!!! de ni!! pappa åkte iväg till systemet för "hedemora" kommer ju i helgen, alltså pappas V75 vänner.. alla utan stickan för han dog ju i vintras..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: