dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

såå måndag igen!!

Kategori: En del av mig

hejhopp.. nu va de måndag igen!!! o idag så funderar jag på o palla mig bort mot högdalen/rågsved! o hjälpa mina käraste o flytta lite!! känns som jag borde iaf va lite duktig o palla mig iväg o göra de men de e om vevve svarar såklart!! hon e lite seger.. haha när jag byte sida o läste den sisa raden lite snabbt så blev de att hon e lite neger.. nej usch!! märks de att jag har sovit lr?? :P lr asså hyggligt bra iaf!! bakis o för lite sömn ett bra tag hjälpte ju haha
såå fucking dagis ringde halv 9 för att fråga om jag kunde komma in 13-16.30 imorgon eftermiddag, fattar inte varför dem ringer så tidigt om dem iaf inte vill ha mig samma dag!!?? o sen ringde dem igen o frågade om den 1 juni så lite mera bokad e man ju!! :)
såå de e nice :) nej nu blir de högdalen!!!
juste vevve blidde 21 igår

Kommentarer


Kommentera inlägget här: