dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

Religion mot religion, mental prostitution

Kategori: den andra delen av mig

har kommit fram till att allt, exakt allt handlar om min vilja.. och den tror jag att jag glömde någonstans borta i rågsved i helgen så om någon där ute hittar en vilja, kan ni typ maila över den då lr någe?!
har lovat mig själv att gå till dagis idag oavsett vad typ, för om jag ligger hemma o gör inget så kommer de inte bli så bra känner jag just nu meen jag har verkligen ingen vilja kvar till att jobba.. jag orkar just nu inte va ensam me mina tankar, dem e fan bättre när jag sover för då drömmer jag bara cp men i vaket tillstånd blir jag bara rädd för mina egna tankar..
funderar på o åka o göra två percingar när jag fått min lön, lr om jag ska beställa tatueringstid.. har inte bestämt mig riktigt ännu.. e iaf säker på 5-6 percingar jag vill göra så de e väl lika bra o börja redan nu!? o 5 tatueringar jag vill göra.. såå de komemr bli smått tufft i år känner jag.. för jag vill ha allt nu!! men sen va de pengar oxå.. men men.. de löser sig nog hoppas jag!!
annars så har mamma legat inlagt på sjukhus över natten, blir så trött på henne!!!! hon kan skälla o skrika på oss när vi gör saker som hon tycker e fel men när samma sak händer henne så skiter hon i de!! blir så trött.. blir ännu tröttare på hur jag reagerade när hon berättade de.. orka att jag e känslokall..


Men jag vill inte vara med
Blire helvetet för de
Ärligt talat skiter jag i det

För en dag går solen ner för att aldrig komma mer
då blir de jävligt mörkt och kallt men de blir likadant överallt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: