dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

önskar att de fanns två av mig

Kategori: den andra delen av mig

jag orkar seriöst inte.. de e helg o jag ska träffa tre av dem bästa idag!! ♥ får träffa annat folk man inte sett på skit länge oxå!! så jag borde va glad o pigg o utvilad men istället sitter man här o har ingen ork till något och känner att psyket e på väg mot de hållet som jag hatar! just nu går de inte framåt längre.. vette fan hur detta kom sig men de har kommit gradvis fan.. o nu idag känner jag hur de e upp o ner igen.. de brukar aldrig sluta bra.. jag borde mest av allt stanna hemma idag bara för att slippa allt.. men då blir jag ensam me min hjärna istället.. om jag åker dit så kanske någon bråkar o då kanske lite av allt släpper.. vette fan va de e me mig o bråka när psyket e cp.. jag som hatar våld bråkar alltid då..
måste säg till er alla att jag har neon orange trosor på mig idag :) o neon rosa bh :P jag e het.. lr inte.. förvånad att jag fått på mig någonting alls.. typ skakar o mår skit.. hej o välkommen till en del av saras äckliga liv!
jag orkar inte förklara mera om min hjärna o hur jag mår just nu.. man ser de i mina ögon när man träffar mig.. man märker på hur jag beter mig, jag e bara förvånad att ingen märkt de.. jag har märkt de men inte orkat bry mig.. funderar på gå o kolla om jag har någon jävla bokstav som fattas lr någe =/ för nu har jag tröttnat på att må dåligt!!!
därför önskar jag att de fanns två av mig, en me allt de bra o en me allt de dåliga!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: