dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

Jesus died for somebody's sins, but not mine

Kategori: En del av mig

onsdaaaag!!! taggad??! lr inte.. nej onsdag betyder ju att de e lillördag!!! o de e iaf två spelningar idag!! har smååått lust o palla mig in o se den ena iaf =/ meeen vette fan om jag lyckas få me mig någon asså.. för i natt har jag faktiskt fått mig runt 8 timmars sömn, o bara vaknat kanske varannan timma istället för varje såå de går liiite framåt iaf :) har inge minne av någon skum dröm heller såå de e nice :)
måste ju påpeka att jag hade lite svårt o somna men de e bara för att jag somnade sittandes i stolen framför datorn efter middagen o efter jag pratat me vevve =P världens bästa vevve!!! :)
fööör hon hade sett att Metaltown hade fixat CAAAAMPING!!!!! såå gissa vilka dumma töser som ska kampa ;) haha detta kommer bli nice asså!!! nuuu börjar jag känna festival suget igen!! hade tappat de lite men nu jävlar börjar de komma igång asså!!! känner att jag måste kanske snacka me lilla calle oxå om p&l =/ för jag har ingen lust o förlja me om de massa skumt folk, såg typ att tottie skulle me sååå jag får nog skita i de.. jippi.. har ingen lust o spendera en vecka me henne direkt!!! de kan han få göra själv.. e så trött o sur åp honom iaf så jag pallar inte.. varför har han rätt att göra så här??! ge hopp, krossa o krossa o krossa.. varje gång e de samma sak... och fel pojke hörde ännu en gång av sig i natt!! även om jag o calle snackade igår om annats skit så tar han aldrig upp de jag vill höra, lr vettiga saker, alltid jag som får o jag pallar inte mera!!! låt mig gå o gömma mig igen.. nu e jag trött på detta skit.. har gett upp lite o jag tror han börjar märka de för han börjar höra av sig mera o jag mindre..
nej usch, inte tänka mera på de för då blir jag bara mera ledsen..
neej idag blir de o jobba me stooora barn, lr asså stubben me robbine :) de ska bli skönt iaf :) önskar bara att jag fick vara på en avdelning o inte hoppa mellan typ alla, o att jag fick liiite bättre o nicare tider o man faktiskt orkade ha ett liv mellan jobbet o sängen =/ meeen tydligen inte.. fredag har jag rätt skön tid på iof men va hjälper de??! komemr iaf typ vilja ta självmord o döda min kropp då sååå.. aja, pengar får man iaf.. de e väl de som man får tänka på.. nej nu ska jag göra i ordning mig såå.. hoppas ni mår bättre än va min kropp gör iaf!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: