dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

jaaa jag e bitter!!!

Kategori: En del av mig

jaaaag orkar inte me detta jävla skiten!!!!! HOOORA!!!! varför ska micke o linda flytta hem igen??! fattar dem inte att dem tar alla fucking internet!!!! de finns fan inge kvar!!!! jag komemr fan inte fram någonstans o tagit mig iaf tio fucking min o få upp denna här sidan!!! har t.o.m stängt av mitt internet på mobilen bara för att de ska gå liiiite snabbare iaf!!! asså detta funkar inte längre.. inte alls!!! för dåligt internet på 4 datorer de e inte okej!! asså jag e ju inte sur på micke o linda jag e sur på att internet e heeelt fuckt :P o att de e huuur segt som helst o jag e inte van me de direkt.. allt brukar funka på en gång ju här hemma hahaha..
annars sååå lär jag mig aldrig, inte somna för tidigt för de betyder vakna mitt i natten =/ o inte kolla sms som man får mitt i natten för man vaknar till liv när man svara på dem =/
o inte tro att de e han som skriver sms bara för att de e mitt i natten utan de finns faktiskt andra som e vakna då oxå :P tydligen.. haha men hade iaf sms av honom som jag svarade på.. varför kan han bara inte erkänna att han saknar mig istället för att skriva så dumma saker?! =/ :P o varför står jag ut me dessa summa saker haha för de e såå roligt o se huuur han kämpar me sig själv... vet ju hur han fungerar så jag får iaf ha lite roligt medans andra nog skulel kalls oss dumma i huvudet lr att jag va helt jävla pantad..
aja, som jag sa så finns de tydligen andra personer som vill mig saker mitt i natten, o de va inte direkt någe jag hade räknat meee.. inte alls.. måste man svara?! jo tydligen för jag komemr väl träffa denna person på lördag iaf..
neej men fy fan va jag fryser!!! skulle de inte va sommar nu??????!!!!
dricker min underbara frukost igen - treo och c-vitamin - bara för sömnbrist e tydligen någe som jag ska leva me.. hade fan aldrig problem me sömnen förut.. fattar inte vafan de komemr ifrån..
om jag ska leva me sömnbrist = dåligt omdöme och temprament och allmänt trött o arg OCH segt jääävla internet hela mitt liv så e de fan värt ett självmord redan nu :P för detta klarar jag fan inte av asså!! bara så ni vet de där ute!!! jag e bitter just nu!!


jag ska dansa fastän hjärtat brister
ska dansa fastän hjärtat brister
dåliga bandet jag tycker inte om er
men ni täcker över ljudet av sms som inte kommer
spela nåt som alla kan jag kan berätta nåt som alla kan
är ni med mig syster, bröder
dansa för att hjärtat blöder

Kommentarer


Kommentera inlägget här: