dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

idag e de en sådär dag

Kategori: den andra delen av mig

den kommer närmare o närmare.. jag vette fan hur detta ska gå!!! så jag har handlat kläder idag!! nästa vecka när jag fått lön lr ska man säger löner kanske så ska de handlas saker.. behöver skor, kläder o smink o allt möjligt skit bara för att hålla skiten nere.. mitt sätt att inte ta ut min ilska på någon som faktiskt förtjänar de men jag orkar inte mera.. så då blir de kläder istället.. jag e så nyttig ibland o jag undrar hur de blir den dagen jag faktiskt kommer att leva me någon hur de kommer att gå!!! vill bara här ifrån.. så förbannat trött på stenhamra men denna vecka har jag inte ens orkat att jobba.. mobilen ligger där o jag svara knappt på samtal o jag ringer däremot aldrig upp några.. meen idag e de helg så de betyder att nu får man dricka.. kl. e snart halv 4 så de tycke rjag betyder att man borde minst fått i sig några öl!! men så långt har jag ej kommit ska flört lite me linda nu när jag skrivit klart tänkte jag!!!
vi har funderingar på att gå på bio ikväll men micke komemr väl va en bitterfitta o va jobbig o dum!! då tänker jag palla mig till rissne o mysa me folket där borta!! :) behövs lite moa mys nu! hon behöver skälla lite på mig o säga åt mig va som e rätt o va som e fel.. förvånasvärt att jag ens lyssnar men de gör jag..
hej negativa delen av mig.. varför kan inte ens liv va som på en film?! lycklig o happy o ja jag vet inte.. om man ska be någon dra åt helvete borde den människan göra de o om man inte vill de borde den personen faktiskt höra av sig! o sakna en som den personen gör men e för fucking jävla skit feg för att våga säga de!!! blir så trött!!!
nej nu vill jag ha öl o sen ska jag väl duscha o sen kanske skaffa sig ett liv.. dumma fula liv.. dra åt helvete

Kommentarer


Kommentera inlägget här: