dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

I think he took my soul but I didn’t know

Kategori: En del av mig

Godmorgon Godmorgon..
känns som jag helt missat o skriva massa saker här nu ju!! varit lite dålig!! så nu kommer en uppdatering om mkt o inget hahaha.. lr haha från i fredags iaf :P o så mkt har väl inte hänt egentligen!! aja, i fredags så insåg jag me tanke på att jag vaknade av ett fucking geting stick i handen att de va verkligen fredag den 13!! så jag vägrade typ att röra mig hemifrån, insåg att jag vägrade bli sams me calle oxå för de va ingen ide för jag skulle bara ha förstört den dagen liiite mera kände jag.. såå jag vägrade typ allt.. o tror att de va bra att jag gjorde de :P efter den mardrömsveckan jag hade haft så förtjänade jag de kände jag!!
men dagen efter så kom vevve ut till mig o myste me mig o mina föräldrar :) blidde lite sent o jag mådde inte så bra dagen efter =/ hur lyckas jag alltid me sådant nät jag inte borde lyckas me sådant!! de e som att jag mår dåligt dagen efter när jag har ätit men när jag inte äter så mår jag faktiskt okej!! de e fan inte okej detta känner jag för allt går åt helvete då ju oftast!! men men sådant skulle vi kanske inte gå in på riktigt kände jag här nu!
men på söndagen så pallade jag o vevve oss hem till hennes mamma o kristian o firade att hon blidde 21 år :)
de va mysigt o nice o träffa hennes familj oxå :) hon e väl den personen som jag känner som e lika mammagalen som jag :P så man va väl hemme runt 11.30 lr någe, kommer inte riktigt ihåg men däckade inte för ens runt 1 o sen så skrev jag ju om dagis o så igår.. o jag pallade mig till högdalen :) men missade ju skriva att jag skulle träffa calle oxå :P haha så jag lyckades va i högdalen i 20 min sen så får man sms av calle, att han va i sthlm om 20 min så de va bara o palla sig in o han mötte mig i gullmars o där åt han o sen så pallade vi oss hem till honom o mötte upp cribba o vi satt o drack lite öl ihop o snackade o kollade på svensktv :P haha de va otroligt spännande!!! men skulle calle vidare men han bjöd me mig på äventyr så vi hamnade i tanto drack lite öl me calle, emilio o sen kron som skulle jobba om två timmar så han drack inte.. såå två st calle.. smått jobbigt.. men sen så skulle vi hälsa på någon jocke men han hade stängt baren, alltså en bartender men vi fick en grattis shot iaf :) o drack lite mera öl o myste lite me calle.. o sen skulle calle o calle på skiva o jag drog hem så hemma runt 12.30 :) sovit typ jätte, jätte skumt!! fram tills typ 4.30 så har de varit helt okej, vaknat som vanligt en gång i timmen typ men vafan, har varit glad o lycklig då iaf :P efter så gick de bara utför!!! otroligt skumma drömmar iaf!! inte okej riktigt.. men e iaf uppe, o hyggligt pigg!! ska ju jobba 3,5 timmar idag :P jippi de e fan helt otroligt va mkt de e ju :P men men de e iaf lite pengar :) men bussen går om 1 timma ungefär.. vette fan va jag gör uppe så här tidigt!! lr just!! missar ju lunchen på dagis så jag va nog ute efter att få i mig lite mat innan jag kom dit men de lär ju inte hända!!
juste om calle inte e så jobbig som han brukar vara o blyg o feg o jag får mig skratta otroligt mkt!!! han e så söt ibland!! igår oxå.. ska brottas o petas o va lite barnslig för man vågar inte pussas lr så :P inte för ens jag gjort de iaf :P haha har gått tillbaka typ fyra år :D men jag får skratta o då skrattar han o sen e vi som vi e oxå.. men de jag tänkte säga va att om han lyckas va duktig pojke idag så slutar kvällen iaf i vårberg :) meeen de lär väl aldrig hända :P



I think she took my soul but I didn't know
That Gypsy Woman's got me under control
She fed me lies, yeah she cast her spells
That Gypsy Woman's really ringing me bells
And to hell, I will go
Knocking right om Satan's door
Heavens no, this ain't it
Honey I won't beg, I'll just take it quick
She took me to my knees and now she's got me praying

Kommentarer


Kommentera inlägget här: