dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

hipp hipp hurra

Kategori: En del av mig

måndag morgon, och jag e uppe o typ vaken.. dagis ringde för typ 40min sedan o frågad om jag kunde jobba imorgon o sen hörde hon att jag sov när hon ringde sååå hon ringde upp mig sen igen o frågade om jag kunde jobba idag.. jippi, känns som man knappt hade somnat innan dem ringer o väcker en.. men men jag har inte tid o inte jobba.. måste jobba för jobba ger pengar o pengar gör en fri o lycklig o jag slipper tänka..
calle ringde igår, äntligen.. hur kan allt va så fucking svårt för oss??! hur kan vi få de o bli skit jobbigt o cp hela tiden.. lr bara hela tiden som vi inte umgås.. när vi umgås e allt lungt ju..
nej iaf så träffade ju jag honom i tanto o sen va hans jobbakompis skiiit full o han skulel droppa henne o sen skulle han komma tillbaka lr iaf ringa mig så vi kunde träffas upp någon annanstans o snacka ut.. meeen då så blev de tydligen så att när dem va på väg tillbaka så åkte hans kompis på spö o de blidde karolinska hela natten me honom, o på dagen blev de polishuset.. aja, han ringde o vi snackade o han tänkte på mig o sa förlåt.. så de e väl ett steg framåt..
nu e han på jobbet iaf o de betyder att nu komemr vi ha dagligkontakt igen, och kommer ännu en gång va huuur bra som helst!! får man hatar sjömän?!
jag hade iaf en otroligt nice o trevlig kväll i lördags.. förutom att just en idiotisk pojke va där som man blev tvingad o träffa.. jag tänker aldrig be om ursäkt förens hans inser sina fel oxå!! jag vet om mina fel.. jag ser dem.. men jag klarar inte av personer som tror dem e någe när dem fan inte ens kan hantera ett skit.. nej usch.. nej då inte arg idag.. bara väldigt, väldigt trött.. vill inte alls jobba o vill bara lägga mig i sängen igen o sova men har inte ju tid me de.. önskar jag fick sova o fick va nöjd o lycklig iaf två dygn innan något komemr o fuckar upp allt totalt..
nej men som sagt, lördags va nice.. trevligt me lite folk o nytt folk o oldies o sen så e de alltid mysigt o träffa nicke :) blev av någon jävla anledning så extremt glad i hans närhet!! de e något han gör som gör mig så glad.. han charmar en tror jag!! inte okej.. tur fan att han e söt!!!



juste idag säger vi hipp, hipp hurra för min bästa ela!!!! som blir 22 idag!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: