dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

fina flickor fryser inte, dem vågar inte släppa loss

Kategori: den andra delen av mig

jag vägrar att va en fin flicka mera.. jag vet inte hur man gör längre.. nu får de va slut.. har tröttnat på att alla undrar hur fan jag kan lyssna på punk och se så välvårdad ut. gör de någon jävla skillnad hur jag ser ut??! min musik finns i mitt hjärta och inte utsidan!! trött på att ingen förstår mig förutom just calle, trött på att han vet exakt allt om mig, allt som ingen annan vet! trött på att vi sårar o bråkar.. så nu e d ehelg och jag går all in tonight.. smink, håret, kläder och pumps nu jävlar ska jag visa att jag kan ha roligt utan att behöva tänka mera.. imorgon blir de mera supa och jag kommer nog va fullast som vanligast för jag pallar inte mera, de e sommar o man får supa utan ursäkter.. skiter i mkt just nu men mest av allt skiter jag i att jag vill ha honom o att en annan person beter sig som den gör, så som den personen alltid gör.. o att jossan ska va borta i två fucking månader, de spelar ingen roll för de e sommar o de betyder supa, festa och musik!!! om man har tur kan de betyda lita bada o sola oxå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: