dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

en söndag utan ångest :)

Kategori: En del av mig

söndag = samma kläder på sig som igår, gårdagens smink och pratat me jossan =) ungefär så som de brukar vara varje söndag!
ända som gör lite skillnad e väl att jag inte e cp bakis o sur o arg över någe utan allmänt lycklig :) allt verkar rulla rätt bra på just nu asså.. trivs väldigt bra på dagis igen, längtar tills nästa gång jag ska jobba :) önskar att de va imorgon men inte va jag vet iaf! men ska väl försöka komma i sängen i ordentlig tid iaf!
sen så älskar jag mina vänner!! ♥ helt underbara är ni alla ♥
det verkar gå bra på den fronten som aldrig går bra me annars, alltså killarna haha calle o jag fungerar utan att bråka, vi har kontakt dagligen fortfarande o jaa, nicke e sötast typ :) jävligt synd att vi inte tycker om varandra på de sättet för de skulle fan va hur underbar som helst om vi va ett par hahaha de skulle va virrigt o förvirrande o alla skulle typ få fnatt hahaha
vart e nice helg, mkt skratt o mkt saker som man inte gör så ofta :) o de e alltid roligt!! o sen så har jag ju fått reda på varför jag inte fått lön, för mitt anställningsavtal har gått ut!! jävla maggan!! inte okej tycker jag här nu asså, behöver pengarna o sen så e de fan hennes jävla uppgift o hålla reda på detta =/
juste la nyss över typ alla bilder jag hade på mobilen till datorn, haha jag hade så mkt ork iaf =P

oh boy
you make me feel like
oh boy
you make me feel like
oh boy
you make me feel like
no boy
can make me like you
I really really want you

oh boy
you make me feel so
oh boy
you really turn me
on boy
and I don't know what to do
I really really wanna..

..be with you
like I was before
this distance between us
makes me want you more

Kommentarer


Kommentera inlägget här: