dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

e de de här du kallar kärlek?! då vill jag inte va me längre!!

Kategori: En del av mig

idag e en sådan dag som jag blir trött på mig själv, gått igenom samma sak fööör många gånger för att jag ens tydligen ska komma ihåg de :P
igår va jag så fruktansvärt bakis att t.o.m vevve skulle undrat vafan jag gjorde dagen innan, har inte varit så här bakis på typ år!!! asså de va inte okej.. fick fan inte behålla något jag stoppade i mig för ens typ 11 på kvällen :P + att jag sov fram till typ 15-16 på dagen såå jag har ju inte sovit i natt kan jag jui säga hahah
sååå om ni inte fattar de rätt så va de en underbar äckligt trevlig kväll på båten!! men de va lite fel!! de va fel båt, ångbåten va på lagning så de betyde oxå att de körde bara fram och tillbaka stenhamra - drottningholm =/ de va ju inte de som vi betalade för men de gick väl lika bra de, vi hittade ett bord ute, fast inplastat där man kunde röka och alla kom till oss, exakt bredvid bandet och bandet påpekade hur party vi va hahaha och jag betalde inte en krona under hela resan och hade hela tiden en öl o handen!! :D sen så skulle vi till nästet och dricka öl o kolla live band när båten va slut men micke hade inge leg och kom inte in så vi gick hem och spelade ett parti jazz och vänd 8 me pappa och harold :P sen droppade folk av och jag kom i säng sist och onyktrast och mådde skit dagen efter, men de har vi gått igenom redan.. jag bråkar väl me calle, jippi, han har väl gått på semster nu så får se va som händer..
ska iväg o jobba idag, har noll ork och seg och trött meeen man måste väl!! juste lelle och jag snacka i lördags såå om jag har tur börjar jag där i augusti för de va stängt under sommaren, skulle prova jobba lite nu innan tror jag.. han skulle ringa i veckan han fick mitt nr :) så de e nice.. kanske kan börja där hel tiden och kanske få tag i lägenhet :O skulle va nice.. meen varför skulle jag lyckas me saker för?! nej måste fixa mig dagis väntar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: