dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

e d elite? e de mkt?

Kategori: En del av mig

när jag vaknade i morse så va min första tanke "men detta e lungt, jag e fan pigg nog till att orka mig till jobbet ju o överleve" sen när kl ringde igen o jag skulle gå upp då kom de "heeelvete!!!!!!" asså de e inge fel på mitt huvud idag :P de e så att min kropp inte klara av så här mkt sömn.. lr lite sa nicke att de va lite.. runt 6 timmar, de funkar inte så här, föör då e hela min kropp i obalans o jag e lite skadad då ju :P nej men jag lullar runt i min egan lilla värld o e inte funkbar ännu :P men som sagt hjärnan fungerar ju..
såå idag blir de nog kaffe på hög fucking nivå asså..
måste skriva o säga förlåt.. jag tänker aldrig innan jag säger saker.. jag hatar de.. borde fan radera hans nr..
men tydligen fungerar de inte så..
nej kort skrivet idag.. måste klä på mig o ta mig till dagis.. skönt me en kort dag idag :) såå ska bara överleva 6 timmar sedan blir de o åka hem o sova :) puss o hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: