dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

But if you wanna find hell with me

Kategori: En del av mig

ännu e morgon e man uppe o önskar att man låg kvar i sängen o faktiskt fick lite sömn meeen de e okej föör jag ska åka o jobba på gustava idag :) har typ inte varit där på en månad så de ska bli lite roligt o träffa dem barnen juuu!!! o fan leon har jag inte sett på typ en vecka så måste ju se honom :) iof ska jag ju jobba me honom på hans avdelning idag så de ska bli nice :) lillkillen!!! som inte e liten han e fan stor nu o jag vill inte de!!! man märker på barnen att livet går framåt, fan inte på mig lixom =/ hur långt har man lixom kommit sedan leon föddes?!
joo jag har fått jobb, meen e fortfarande kvar på de ju.. försökte plugga men de gick åt helvete.. försökte plugga igen o de ville jag inte o försökte plugga igen o komvux e dumma i huvudet!! gjorde slut me killen som man fortfaraden typ umgås me o har sex me.. försökt me andra killar som de gått åt helvete me... huum.. fan va lyckat lixom :P men jag fått nya vänner o levt livet! så man ska väl inte klaga lixom :)
igår på dagis gick jag emot mig själv så mkt att d einte va sant :O jag kom typ osminkad!!! asså, typ mascara på mig bara så jag kunde få lite färg i ansiktet, alla frågade om jag mådde bra för jag va tydligen så blek o såg så trött ut =/ jag kom dit me en vit tjocktröja, som jag iof inte använde något alls!!! och jag sprang runt i linne, gör fan aldrig de ju!! och jag hade inte me mig en jacka :O jag som alltid har för mkt saker me mig juuuu...
juste.. empii vill att jag e barnvakt åt leon idag, men vette fan om jag kan faktiskt.. tror mamma komme rhem idag.. kanske borde stötta henne typ.. micke e typ jätte rädd berättade han igår.. varför e inte jag de?! varför orkar jag inte känna sådant för?! de slutar me att jag e sur o calle får skiten troligen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: