dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

bitterfitta

Kategori: En del av mig

känner just nu att jag har åsikter om typ allt!! känner att jag inte orkar ha åsikter om typ allt!! de e inte okej.. sur o arg o aggressiv, men de e man väl van me.. inte direkt så man e trevlig lr snäll någonsin typ.. dryg o jävlig o en liten fitta brukar de väl vara.. måste säga att jag somnade oxå innan middagen igår såå man har ju inte sovit i natt!! som vanligt har jag varit vaken mellan 1-4 och stirrat in i väggen.. härliga skumma drömmar på köpet.. och på köpet så jobbar jag me en liten fitta oxå!!! jovisst älskar att jobba på gustava o va leons fröken men jag skulle kunna klara mig utan emma!!! pilar o ewa tycker jag iaf om men jobbar ju för ewa och pilar me sitt blodtryck mår inte så bra just nu =/ och imorgon blir de ekebyhov, sen så de helg :) men idag skulle jag faktiskt vilja ta mig till harrys och kolla på bandet som spelar idag =/ meen de kommer jag ju aldrig komma iväg att göra, hade tänkt o flirta me linda men hon låg tydligen i feber igår, jag e sjuk, sen micke o nu linda =/ såå de e bara vänta på nästa person som e sjuk lixom.. annars e jag gryyyymt sugen på ankaret på onsdag!!! de e ju röddag på torsdag!! hum hum.. ska få ihop detta här hade jag tänk oxå..empii fyller år på torsdag och på fredag ska jag göra nya naglar..
nej men jag ser ju att klockan e mera än jag hade räknat me :O sååå jag måste nog fixa mig så jag kommer iväg tilll bitterfittan!!
"jag vill skrika, jag vill slåss, jag vill skada dig.. men tydligen får man inte göra sådan för det är fel!!!"
juste insåg oxå att jag har ju stavat fel!!! de e "fina flickor fiser inte, dem vågar inte släppa loss"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: