dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

väldigt förvirrad

Kategori: En del av mig

We're part of a story, part of a tale
We're all on this journey
No one's to stay
Oh where is it going?
What is the way?
We're part of a story, part of a tale
Sometimes beautiful and sometimes insane
No one remebers how it began


tyckte de passade rätt bra in på mig just nu.. just ne e allt galet och allt är lika förbannat vackert för det!
jag vet vad jag vill men vägen dit är en jävla cirkel och typ sned som fan! pallar inte de riktigt.. i några dygn har min hjärna varit på högvarv exakt hela jävla tiden! känns som den går i cirklar =/ kommer aldrig fram till någe vettigt o jag dagdrömmer fan mera än vanligt =/
ända gången jag kommer ihåg några drömmar typ, för när jag väl sover så sover jag ordentligt! i dag har jag faktiskt sovit ut för första gången på länge känns de som =/ så kommer väl inte få någon sömn i natt, jippi.. älskar min kropp ibland..
asså grejen e att jag måste typ flytta på min garderob =/ lr så datorn =/ klarar inte av att ha spegel bredvid datorn haha jag sitter o gör sjuka miner hela tiden hahaha jag e helt normal jag lovar.. snart helg men för en gångs skull så e inte de de viktigaste just nu.. tänker för mkt på annat för att hinna me att de faktiskt e helg =/
VILL BARA HA NÄSTA VECKA!!!!!
o de e inte för att jag börjar studera igen utan andra orsaker, men kommer väl bli sårad igen så de gör väl inte så stor skillnad va jag vill o önskar o tycker..
jag tycker iof just nu väldigt bra om min saga, känns som det är på väg mot rätt håll men saker kan ändras väldigt fort! får se på måndag ju allt blir me skolan oxå =/ hum jag börjar bli nervös o få ångest fan.. lite smått läskigt asså!!
tänk om man va en fisk!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: