dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

rubrik?!

Kategori: En del av mig

usch en ny dag... har inte kunna sova i natt, har bara legat o tänk på lilla hemmet.. hur kan någon göra så här? hur kan dem riva ner ett hus?! de e lixom typ hela min barndom du river ner.. o jag vet att de e många flera som känner o tänker som mig.. känns nästan lika hårt som när gösta dog lr inger sålde huset.. när jag blundar ser jag exakt hur huset såg ut inifrån, och utifrån o allt runt omkring o jaa.. så himla mkt minnen.. mamma o pappa tänkte ju köpa tomten o huset men inger ville ju bara bli av me de, hon klarade inte av att stanna i stenhamra längre.. så inger hade sålt de innan vi ens hade funderat typ =/
hon ville här ifrån o hon mår typ sämre än någonsin nu.. livsviljan verkar försvinna för varje dag. fucking skåne.. ska skära bort skiten från sverige jag lovar! kommer inget vettigt ifrån skiten iaf!! hon känner att hon inte ville belasta oss me henne för hon e egentligen inte släkt me oss, de va ju gösta som va.. men för mig e hon som min mormor ju o gösta va som min morfar.. kommer inte ens ihåg min riktiga morfar ju o mormor va sjuk i 10 år innan hon dog..
usch för er som inte fattar de så gör de jävligt ont o tungt att prata o tänka om detta!! om inger o gösta iaf.. o lilla hemmet.. jag lyckas iaf att inte gråta varje gång jag pratar om de men inte min bror.. jag har förlorat för många människor runt mig för att orka gå igenom en till så jag vill bara ha tillbaka inger hit upp så hon kan va lycklig o överleva, så gammal e hon ju inte.. typ 80 lr någe bara.. hon e ju frisk.. nej usch.. måste tänka steget längre känns de som.. sluta tänka på mina känslor i detta fall, inger valde o åka o huset e inte mitt ju..
annars så ska jag me en buss om en timma, ska hem till empii o göra nya naglar :) så de e ska bli skönt att äntligen få nya o snygga så man slipper oroa sig över dessa känns de som.. lovat empii att va barnvakt åt leon sen oxå när honom jobbar, o robban behövde oxå jobba över så de blir han o jag som ska göra middag o sova o allt sådant.. tur att vi har gjort allting förut.. min lilla skitunge e han! ska föröka få ett foto på honom idag om man skulle vilja de.. haha ungen hatar ju att bli fotad.. juste tror hon sa att vevve skulle komma halv 7 lr någe så jag skulle stanna kvar o va lite sällskap då oxå.. men de ska bli mys o umgås me leon faktiskt :) lillkillen som blivit så förbannat stor asså!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: