dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

bästa tjejerna som finns <3

Kategori: En del av mig

haha de har varit en nice o trevlig helg :) liite smått annorlunda men vafan!! de e okej..
fredag - hemma hos vevve o softa me lite folkisar, va typ grymt roligt o träffa lollo =) de va såååå jävla förbannat länge sedan, hon o jag blir ju helt cp i honom hahaha o de e de bästa me lol :) lr ska de va lukas?! vafan jag vägrar säga de!!! de e lollo lr lol för mig! kan ju inte komma o ändra saker nu lixom.. de e fel.. lyckades sova me både lol o sen när hon drog på morgonen så hoppade en liten henrik o skulle sova me mig.. jag körde nog på sömnbrist hela helgen, sov igen de i natt! runt 13-14 nu istället..
lördag - lugn dag me vevve o henke.. osen drog vi in till ankaret o åt middag me dem bästa tjejerna! :)
och jaa den sista bilden e för jag fucking älskar mina trumpbyxor!!! :) typ de snyggaste jag sett på riktigt länge, mums.. ska typ bosätta mig i dem i sommar =P sååå nu vet alla de så bli inte förvånad.. vill ha ett par rosa oxå!! :)
efter ankaret blidde de harrys, både henke o jos hade droppat då men kom annat folk, kom folk jag ej räknat me o folk som jag räknat me kom ej =/ men lika glad o full va jag för de hahahaha
lyckades ju hitta hem, lr typ senare på natten iaf o fick mig en oförglömlig dag, både lördag o söndag för den delen hahaha.. men de e mys :) tycker om  mys.. måste ju säga att de blev en jäävligt bildig kväll för mig i lördags, förutom maten, två öl o en drink så haha betalade jag ingen o jag hade fan dricka i handen hela jävla tiden hahaha vette fan hur de gick ihop men de e okej..
såå fyller man år på riktigt imorgon, blev inte som  jag hade planerat alls så nu ska vi fira mig imorgon iaf, för micke o linda ska ALLTID förstöra för mig, jag gör fan alltid som dem vill känns de som =/ såå dom kan ju suga min pung.. så jag tycker att vi ska ut o äta imorgon, tagit som förslag på hard rock cafe men vette fan asså, har för mig att de finns halv god mat där bara =/ meen vi märker väl hur de blir, ska snacka me mor o far till middagen..
o nu på onsdag spelar fan svensk pop.. iof akustiskt men iaf.. skulle va roligt o gå o se ju! men de e fan inte många som vet vilka de e ju =/ hatar att jag har samma musiksmak som calle, o att de e typ ingen annan som  har de =/ o speciellt när han e på jobbet så han iaf inte kan följa me o se skiten!! men han måste fan fixa ledigt till cancer bats!!! för det måste ju ses fan!! annars funkar detta inte riktigt...
o på tal om den pojken, hans mobil kan fan knulla mig snart!!!!!! fly förbannad på skiten.. man får ju inte alls tag på honom längre.. vette fan hur jag ska få ihop detta!!! aja, de löser sig.. hoppas jag =/
nej nu blir de snart middag o jag ska typ försöka räta ut nacken lite oxå.. se om lite pojke e online o såå men de fixar sig :) puss på er..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: