dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

Men då ser jag i min älskades öga

Kategori: En del av mig

fredag.. blev inge möte me calle i ondags, vi gick om varandra o han hade glömt mobilen o de gick åt helvete bara o han skulle ut på kvälllen o äta middag o fira o så.. men han ringde o sa förlåt iaf! så jag krävde inte så mkt mera direkt..
sen så krävde jag att vi skulle träffas igår istället efter allt knas o kaos från dagen innan, när jag satt fast i köer ut till vevve o fly förbannad o nej usch!! de va inte min dag kan jag ju säga..
såå igår pallade jag mig upp, tidigt t.o.m, får ju iaf inte sova känns de som, lr de e så iof.. sömn e överskattat för mig just nu! sådant får man ju inte.. i natt har jag väl inte sovit för ens vid 9, o de va för jag va så utmattad som jag däckade..
igår så kom jag upp o va uttråkad så pallade mig iväg me micke o linda till vinsta, va där ett litet tag o sen pallade jag mig in till stan o träffade calle.. vi gick runt ett jävla tag, första åt han på max, av någon jävla anledning o sen så lyckades han o jag gå från centralen till hornstull..
där lyckades vi hitta samma krog som vi va på senast vi lyckades ta oss till hornstull.. och jaa.. vi ska verkligen inte dricka alkohol ihop.. så mkt vet vi båda men vi skiter i de varje gång.. stället e mysigt o där e man i fred..
sen så slutar de me att jag e ledsen lr sur på honom.. skäller på honom o han e ledsen o förbannad på sig själv..
jag e just nu lycklig, ledsen o lite smått trött..
hur kan calle va så fucking feg?! men ändå så e han inte de.. han e calle.. svårt att förklara utan o lämna ut hela ens liv ju =/

på lördag ska vi fira mig.. de komemr bli skoj o mys iaf! hopaps jag på.. jag hoppas de slutar så som  jag vill men de vette fan asså!! jag sitter just nu o väntar på att kl. ska bli två så ska jag ringa ett samtal. o hoppas på att de går som de ska gå me de oxå.. men vette fan om de kommer göra de ju!
shit va trött jag e..
bästa just nu;
calle - jo de e så o nej kommer inte förklara de här direkt.. älskar att hata honom o hatar att älska honom
fredag - de e fredag idag :) bara en dag kvar ju! :)
lön - fick lön idag OCH jag fick mera lön än jag hade räknat me :) jippi!!!!

värsta just nu;
calle - va ska man säga?! fega jävel!!!
micke o linda - att dem flyttar hem igen! usch usch.. de rykte mitt egna liv här nere i min källare =/
studier - kan gå o knulla mig!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: